Pokaż wyniki od 1 do 10 z 86

Wątek: Felgi 20 cali wady

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Guner
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    244
    BMW
    Audi A8 d3, 2003; BMW X5 3,0D 13'
    Skąd
    Lublin
    Ja chcialem tylko wskazac na pewien niezrozumialy dla mnie i niemeski trend typu 'kto ma wiekszego' w temacie rozmiarow felg do starszych samochodów, jak podkreslilem mialem okazje jezdzic na roznych oponach i felgach i jestem pewien , ze felga 20 cali nie zrobi z waszych samochodow alpin, a zalozona do niej tania, uzywana opona [bo nowy komplet kosztuje czesto polowe jesli nie wiecej wartosci samochodu] w tym jeszcze nie pomoze...Komplety duza felga plus łysa opona z dojczlandu widze na codzien i jest to ulubiony zestaw zakladany przez pewien rodzaj mlodziezy u mojego kumpla w zakladzie...nie ma to żadnego sensu z punktu widzenia technicznego, a jesli chodzi o wyglad to jak juz ustalilismy rzecz gustu...jesli zawieszenie zostalo zoptymalizowane na 16 cali i pieknie jezdzi na 16 cali z okreslona w instrukcji oponą ewentualnie subtelne zmiany w prowadzeniu mozna osiagnac dajac szersze opony co jest przewidziane i dopuszczalne...nigdy nie zrozumiem ludzi , ktorzy robia ze swojego samochodu furmankę i jeszcze udowadniaja wszystkim , ze tak ma byc bo z zewnatrz to ładnie wyglada , kozacko....trudno mi dyslutowac z wypowiedziami typu : na złej drodze to jest wszystko jedno czy 16 czy 20 cali bo juz przekraczamy granice absurdu...

  2. #2
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    Cytat Zamieszczone przez Guner Zobacz posta
    Ja chcialem tylko wskazac na pewien niezrozumialy dla mnie i niemeski trend typu 'kto ma wiekszego' w temacie rozmiarow felg do starszych samochodów, jak podkreslilem mialem okazje jezdzic na roznych oponach i felgach i jestem pewien , ze felga 20 cali nie zrobi z waszych samochodow alpin, a zalozona do niej tania, uzywana opona [bo nowy komplet kosztuje czesto polowe jesli nie wiecej wartosci samochodu] w tym jeszcze nie pomoze...Komplety duza felga plus łysa opona z dojczlandu widze na codzien i jest to ulubiony zestaw zakladany przez pewien rodzaj mlodziezy u mojego kumpla w zakladzie...nie ma to żadnego sensu z punktu widzenia technicznego, a jesli chodzi o wyglad to jak juz ustalilismy rzecz gustu...jesli zawieszenie zostalo zoptymalizowane na 16 cali i pieknie jezdzi na 16 cali z okreslona w instrukcji oponą ewentualnie subtelne zmiany w prowadzeniu mozna osiagnac dajac szersze opony co jest przewidziane i dopuszczalne...nigdy nie zrozumiem ludzi , ktorzy robia ze swojego samochodu furmankę i jeszcze udowadniaja wszystkim , ze tak ma byc bo z zewnatrz to ładnie wyglada , kozacko....trudno mi dyslutowac z wypowiedziami typu : na złej drodze to jest wszystko jedno czy 16 czy 20 cali bo juz przekraczamy granice absurdu...
    co ty pierd... dzielisz..... jakie zawieszenie dostosowane do 16" to skąd 17" 18" 19" 20" ori bmw??? czy tylko dla wiesniakow ta jak piszesz, co masz do uzywanym opon, skoro to dlaciebie niema sensu technicznego to dlaczego jezdzisz starym e38??? kup se F01 a nie e38 , wiesz twoje wypowiedzi porownam do ludzi ktorzy nigdy niekupia sobie BMW.. bo to duzo pali.... bo sie psuje..... a tak naprawde niemają jaj i tyle, JA ZMIENILEM NA 19" BO MI SIE LEPIEJ LEZDZI I WYGLADA i niewmawiaj mi ze jest inaczej, sa i tacy co kupuja tysiacletnie TDI bo to malo pali i na ruskiej mozna jezdzic.... a ze smierdzi ropą, nieodpala zimą, ale jedzie do przodu......

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •