Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 39

Wątek: e38 735iL '98 dziwne pukanie vanos?

  1. #11
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2010
    Posty
    47
    BMW
    e38 735i 99' e65 760i 04'
    Skąd
    Jawor / Wrocław
    panowie vanosa można regenerować każdy wie,ale ja już przerabiałem temat. Cały rozrząd robiony niby wszystko na cacy a jednak stuka,ale mam już wyjebane dojadę silnik i zapoluje na następny! czemu to cudownie brzmienie tak daje w kość. Na dobra sprawę ani razu sobie nie pojeździłem.
    Gdyby nie Niemce nikt z nas nie jeździłby w BEEMCE!!!

  2. #12
    Początkujący Użytkownik Awatar pompey
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    26
    BMW
    735iL e38 M62 525i e34
    Skąd
    Stalowa Wola
    mieszkam w belgii i chce nia wracac do polski i tam podejme moze jakies kroki w celu regeneracji tego vanosa no ale czy moge sie wybierac w taka podroz do polski :) czy nic sie nie stanie?? jezcze dzis lub jutro nagran filmik i wrzuce na youtube to ktos po dzweku jeszcze cos powie. chcialem jeszcze dodac ze ona nie chodzi tak caly czas. czasem sobie tam stuka puka a czasem jest kompletna cisza. jest tak jak powinien chodzic. temperatura silnika nie gra roli czy cieply czy zimny. raz sobie puka na zimnym raz na cieplym

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    134
    BMW
    E38 740 '98 m62tub44
    Skąd
    z Polski
    Widze że mój filmik :) Powiem tak byłem u mechaniora z tym i obstawial ze na 100% wali tak łańcuch rozrządu, teraz po wymianie paskow i rolek od pompy i klimy zdecydowanie słychać że dźwięk wydobywa się z przodu auta, powiedział że raczej vanos jest ok, problemem jest natomiast koszt części zespół regulacyjny wałka rozrządu -Vanos który ponoć trzeba wymienić - kosztuje bagatela 1300 złotych a potrzebne są 2 sztuki - cena co najmniej astronomiczna i wymiana samego rozrządu pewnie wyniosla dosłownie jakies 5 razy tyle co do normlanego auta :) i sam zastanawiam się co zrobić dalej, bo okazało się że auto nie ma kompresji na dwóch garach, i zastanawiam sie nad swapem na inny motor.
    Ostatnio edytowane przez Poles ; 16-12-2010 o 15:39

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    321
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    WLKP
    Blog
    19
    Cytat Zamieszczone przez cutthr0at Zobacz posta
    Odnośnie wymiany vanosów, na forum Range Rovera (w końcu ten sam silnik) znalazłem fotki jak to dokładnie wygląda przed i po wymianie.
    koles tam pokazuje ze wymienil te okragle tloki vanosa. Tutaj na filmiku widac ze wystarczy kupic uszczelki:
    http://www.youtube.com/user/misiek01.../1/F9G25kuVPeo
    a tu po wymianie uszczelek
    http://www.youtube.com/watch?v=Ab51vVGMuNw

    http://www.youtube.com/watch?v=Ab51vVGMuNw

    przejzalem mase filmow na YT i ludzie z USA wymieniaja wlasnie te cylindry z uszczelkami lub uszczelki i problem im znika. Pytanie czy w m62 do takiej wymiany potrzeba specjalnie zblokowac vanosa albo potem go ustawic - co moze strasznie utrudnic prace lub nawet ja uniemozliwic np z braku specjalnej blokaty czy cuś

    tutaj na tym filmiku widac ze jest tez problem z ruszaniem sie calego tego cylindra a nie tylko uszczelki, to chyba bedzie dotyczyc naszych m62:
    http://www.youtube.com/watch?v=lLYjt...eature=related
    rozkrecanie cylindra:
    http://www.youtube.com/watch?v=fe9Nu...eature=related
    a tutaj po wymianie:
    http://www.youtube.com/watch?v=oV4tD...eature=related nie rusza sie i nie halasuje

    jesli ktos jest glodny wiedzy wpiszcie na YT rzeczy typu
    -Double vanos repair
    -m62 vanos
    -bmw vanos
    -vanos repair
    itd ... jest masa filmow i na pierwszy rzut oka nie wyglada to na trudne do wymiany, a jak jest w praktyce nie mam pojecia
    Ostatnio edytowane przez tomaszeklolek ; 16-12-2010 o 16:07
    e38 m62TUb44 740i

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    134
    BMW
    E38 740 '98 m62tub44
    Skąd
    z Polski
    Tylko że ja przynajmniej nie słyszałem żeby ktoś naprawił vanosa w m62, w m52 owszem są takie zestawy naprawcze ale w przypadku m62 chyba niestety nie ma. Przy stanie mojego silnika kupowanie nowych vanosów chyba raczej mija sie z celem i będe szukał takich z anglika z normalnym przebiegiem, gdyby nie halas nie ruszał bym ich bo silnik moc ma calkiem przyzwoitą.

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    256
    BMW
    E38 M51 , E39FL S62
    Skąd
    Warszawa
    w m52/m52tu vanos jest rozbieralny w m62tu nie podstawowa różnica dlatego w m62tu regeneracja vanosa nie jest możliwa

  7. #17
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    Cytat Zamieszczone przez Rafciu Zobacz posta
    Vanosy można zregenerować:)
    Tak poprzez wymianę na nowy. To nie 2.8 tylko m62 TU. 10 K to trochę przesadna cena, są mechanicy którzy to wymienię z kompletem rozrządu za mniejsze pieniądze i wcale nie trzeba do tego jakiegoś kosmicznego sprzętu, wbrew pozorom rozrząd w m62Tu jest banalnie prosty.
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

  8. #18
    Początkujący Użytkownik Awatar pompey
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    26
    BMW
    735iL e38 M62 525i e34
    Skąd
    Stalowa Wola
    no wszystko ladnie pieknie :) tylko dalej nie wiem czy moge nia narazie jeszcze jezdzic a chodzi mi w sumie o powrot do polski na kolach?? moze wymienie tego vanosa no ale jakby nie bylo wole zrobic to w polsce bo mechanicy tu w belgii biora od 40-60 euro na godzine wiec chyba wiadomo dlaczego i boja sie tykac takich aut a bylem juz u nie jednego. tacy specjalisci. napatoczyl mi sie taki jeden mechanik ktoremu to ja musialem tlumaczyc co to jest wogole vanos a sam o nim nie wiem prawie nic. jesli moge wraca to jade a jak nie to lawetka i witamy polsko jeszcze w grudniu :)

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    182
    BMW
    E32 730i m30, E38 740i m62tu
    Skąd
    Ostrołęka
    Stukające vanosy to specifikacja a nie wada. Jesli nie wali tylko delikatnie klekocze można śmiało jeździć.

  10. #20
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    Cytat Zamieszczone przez pablo_k3 Zobacz posta
    Stukające vanosy to specifikacja a nie wada. Jesli nie wali tylko delikatnie klekocze można śmiało jeździć.
    Hehehe.. po prostu Kolego rozkołysałeś teraz moje dziary, stukający vanos to nie wada :-) dobre dobre tekst roku.
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •