Witam mam na imię Łukasz. Posiadam E32 M30B35 z 1992r
Pozdrawiam wszystkich
https://www.youtube.com/watch?v=MTnds9MF1xg&t=7s
Wersja do druku
Witam mam na imię Łukasz. Posiadam E32 M30B35 z 1992r
Pozdrawiam wszystkich
https://www.youtube.com/watch?v=MTnds9MF1xg&t=7s
Witamy na forum...:stung:
Ps. Na żywo byśmy ją chętnie obejrzeli, a nie na filmie...:tongue:
Ale ładne auto, gratulacje...:encouragement:
Auto robi mega robotę...Szerokości życzę.
Siemanko. To ta niedawno malowana? Dzuda coś mi wspominał, że dobra sztuka ;) Szkoda że nie wpadłeś na weekend do Koćmierzowa, bo byliśmy w kilka aut na spotkaniu ;)
On dobrze o tym wiedział że jest balet !
Auto na prawdę fajne!
Kosa panie kolego
Łukasz wiedziałem że jest balet ale nie wiedziałem gdzie, jakbyś miał włączony tel. to bym przyjechał....Na następnym spocie melduje się obowiązkowo;)
Tel miałem wył raptem 10-15min:stung:
Zima idzie wielkimi krokami więc czas na zmiany .
I pierwsze przymiarki nowej rolki.
http://i68.tinypic.com/24y0mfp.jpg
http://i66.tinypic.com/904jt0.jpg
http://i66.tinypic.com/29erqqo.jpg
http://i66.tinypic.com/2qlejc8.jpg
Ładna. Sam się zastanawiam, czy rejestrować na żółte czy nie. Może też się skuszę.
Siódema przygotowana do snu zimowego ;)
http://i64.tinypic.com/5wj7sn.jpg
o kutwa, ja chcę taki garaż !
Długo oczekiwany customowy gwint PK
Będzie nisko i twardo ... bardzo twardo ;)
http://i67.tinypic.com/125peh5.jpg
No jestem ciekawy...
super autko!
widzę idziesz w dobrym kierunku z autem. plany na sezon 2018? zamierzasz się pokazać gdzieś na jakiś spotach ?
w skrócie jakie plany?
i jakie zloty? :)
szacun i powodzenia, będę śledził temat :)
Bardzo ładne!
Tak to będzie mniej więcej wyglądać w sezonie 2018
Felgi to carline cm6 18''
Przód 9.5j rant 2.25 dystans 25mm opona 215/40
tył 11.5j rant 4,25 opona 245/35
http://i65.tinypic.com/16c6i5y.jpg
http://i63.tinypic.com/2reis82.jpg
http://i67.tinypic.com/2d2b1va.jpg
http://i67.tinypic.com/2wp5max.jpg
Jak dla mnie jest do doopy, niby szerokie koła, gleba ale efektu wow brak. Rotor kompletnie nie pasuje do E32. Wolałbym dać z tyłu węższy rant i szerszą oponę, IMO z tyłu przy takich szerokościach powinny być one widoczne, a tak to tylko widać wystający rant i naciągniętego kondoma. Niestety ale wg mnie zepsułeś tym posunięciem na prawdę ładne auto. Te slicki z przodu to rozumiem, że tylko do przymiarki ?
Kurde Łukasz ja to wstrzymam się z komentarzem. Będę miał wolny wieczór to wpadnę na browarka i to obmacamy :peace:
A ten wentyl... ehh dałeś czadu :rofl:
Jasna sprawa, auto budujesz dla siebie, reszta niech się ....
W moim odczuciu, zrobiłeś to, co większość miłośników naciągów robi w swoich 3er, z tyłu ma wejść najszerzej jak się da i chooj z tego że opony wtedy brak. Jeśli w takiej 3er to JAKOŚ wygląda, to w takiej landarze jak E32, niestety jest tragedia. Nie chce obrazić nikogo, kto lubi mocny GS itp ale sorry, 245 na 11.5 to jest jakiś żart !
Słabe et. Ja pakuje na tył 11j i będzie felga równo z nadkolem.
Opona w planach 265/35/18
Można przetoczyć bęben o 1-2 mm. I jeszcze pchnąć do środka. Podfrezowac wahacz w miejscu styku z felga 1-2 mm. I już mamy 4mm. A nadkola odklepalem bo jakiś burak zrolował wcześniej. Skróciłem rant do miejsca zgrzewów fabrycznych i teraz rant ma 7mm. A nie 17mm. Ładnie zacynowalem żeby nie było lipy.
I jeszcze kwestja przeglądu po zabranym dowodzie....
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Nie samymi kołami człowiek żyje. Pora na zmiany pod maską
Dziś odebrałem kolektor ssący ze szkiełkowania i wtryski z firmy TOPSETUP
Stare LUCASY zostaną zastąpione wtryskami BOSCHA nowszej generacji EV6 o wydajności 250 cc/min
Co do kolektora nie jestem do końca zadowolony ,myślałem że efekt będzie lepszy .
Zastanawiam się nad jego pomalowaniem może wtedy będzie bardziej zbliżony do oryginału...
http://i68.tinypic.com/263yecz.jpg
http://i66.tinypic.com/55fjgg.jpg
http://i63.tinypic.com/5pfy1u.jpg
http://i65.tinypic.com/x24ef9.jpg
Daj znać czy odczułeś jakąś różnicę po zamontowaniu takich nowszych wtrysków. Też się kiedyś nad tym zastanawiałem.
Co do zabrania dowodu rejestracyjnego auta zabytkowego, akurat nie o to chcę spytać. Ale np co Cię skłoniło do rejestracji na żółte, oraz czy doradziłbyś mi czy warto na takowe rejestrować moją. Bo mam kilka wątpliwości.
Największym plusem rejestracji na żółte jest brak takiego terminu jak " szkoda całkowita "
Jeśli auto uczestniczyłoby w jakiejkowiek kolizji ( oczywiście nie z mojej winy )
Z oc sprawcy ubezpieczyciel musi pokryć wszystkie koszty związane z odbudową auta
( na oryginalnych częściach i zgodnie z wytycznymi producenta ;))
Nie ma górnej granicy jeśli chodzi o koszty co ma miejsce w zwykłych samochodach ..
Reasumując WARTO rejestrować auto na żółte bo tak naprawdę nie ma żadnych minusów....
Nie bardzo wiem o czym piszecie. Ale spoko.
Dla mnie najważniejsze to mieć serię, 100% sprawną.
Opony kupiłem wszędzie te same 255/45 18, a jakie mam ET felgi bladego pojęcia nie mam.
No dobra, a w drugą stronę. Ty robisz dzwona autem, z Twojej winy. Co wtedy? Założmy że auto nadaje się na złom, albo koszt odbudowy jest duży. Trzeba go odnowić? Czy można zawieźć do huty katowice?
Dalej, słyszałem, że nie można używać zarobkowo. Czyli wszelakie śluby odpadają.
Podobno konserwator zabytków co jakiś czas może sprawdzać co z autem i za jakieś modyfikacje, czy nienależyty stan karać. Również obiło mi się coś o ograniczeniach przebiegu. Co o tym wiesz?
Chodzi mi to po głowie, bo by pasowało do koloru auta bardzo :D