Nie no wg mnie wymiana filtrów to obowiązek natomiast świece ja w e66 przez prawie 10 lat wymieniałem tylko raz bo nie było potrzeby.
Tu póki co też nie było, teraz jest, więc je wymienię i tyle.
https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
Ciesz się że elektroda nie pękła i nie poszła w cylinder jak u mnie W Cayennie swojego czasu .
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
Mam nadzieję że jak je wymienię będzie ok a nie okaże się że to cewka cylinder lub wtrysk, jeden lub kilka - ech nowy rok nowe wydatki
A mam okazje zamienić F na Porsche Cayenne turbo z 15 chyba roku i powiem Wam że mocno się zastanawiam, nad tym ale te właśnie nikasile, turbiny i co najważniejsze nieznajomość marki mnie trochę studzi ale autko fajne tyle że coś zupełnie innego niż BMW
https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
Dostajesz nagane ! I popraw sie !
Co do panamery to trudno mi powiedzieć co z awaryjnoscią. Coś tam juz naprawiał ale nic poważnego chociaż ja czuje, że skrzynia mu czasami dziwnie szarpnie i...i ściąga na prawo :D Ale On to ma w nosie i tak jeździ:). Przebieg chyba ok 100 tyś km.
EDIT Mnie też zniechęca nieznajomośc marki.
Ostatnio edytowane przez Aldik ; 03-01-2020 o 16:45
Dokładnie Jano.