Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21

Wątek: Problem z tylnymi nadkolami E32

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2015
    Posty
    175
    BMW
    e32 735
    Skąd
    Szczytno
    Cytat Zamieszczone przez krzywy191 Zobacz posta
    tylko ze i tak w miejscu spawania zawsze wyjdzie korozja.....
    a to w fabryce to niby co robili, kleili te elementy ze sobą? Jak ktoś nie umie spawać, albo spawa do rdzy to będzie tak jak piszesz. Jak ktoś ma pojęcie, zrobi to z głową, to przy użyciu obecnie dostępnych środków można zapomnieć o korozji na długie lata. Mam tutaj lokalnie jednego spawacza "od wszystkiego" i jest to bardzo ogarnięty w tym temacie człowiek. Jak szukałem blacharza do e32 (też nadkole) to pojechałem do jednych majstrów, potem do drugich zapytać o ceny - każdy podał podobną, a jak pytałem o gwarancję na usługę, to każdy mówił - panie za dwa lata i tak wyjdzie ruda. Generalnie chodzi o to, że jeśli naprawa blacharska zostanie przeprowadzona zgodnie ze sztuką, bez zbędnego pośpiechu bo niektóra chemia musi swoje odstać w odpowiednich warunkach, to nie ma opcji żeby potem coś od nowa w tym miejscu rdzewiało. Sam poprzednie auto dałem na naprawę blacharską po stłuczce nie z mojej winy. Wybrałem dobrego blacharza z renomą. Naprawa kosztowała z OC sprawcy ponad 6 tysięcy złotych, ale przez kolejne 6 lat użytkowania auta nie pojawił się nawet 1g rdzy w miejscu naprawy, ani w okolicach. Potem z własnej winy zarysowałem jeden bok w tym aucie, zapytałem się ponownie tego samego blacharza ile będzie kosztować naprawa - cena mnie przerosła, tym bardziej że płaciłem z własnej kieszeni. Znalazłem innego, dużo tańszego blacharza i efekt był zadowalający (lakierniczo 8/10), ale po dwóch zimach lakier zaczął pękać na drzwiach i pojawiła się korozja. To mówi samo za siebie.

    Przepraszam za offtop ale głowa mnie boli jak czytam takie mądrości jakie napisał kolega krzywy191

  2. #2
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    Cytat Zamieszczone przez jacek44 Zobacz posta
    a to w fabryce to niby co robili, kleili te elementy ze sobą?

    Przepraszam za offtop ale głowa mnie boli jak czytam takie mądrości jakie napisał kolega krzywy191
    to nie wiem co jest z twoja głowa, trosze pomysl co piszesz, w fabryce elementy się zgrzewa a nie spawa. Widziałes kiedyś skorodowany tłumik? zawsze gnije w miejsci spawania. Wiesz tez dlaczego przy kryciu dachu blachą używa się nożyc a nie flexa? bo nawet przy cieciu blacha się przegrzewa i normalnie gnije w tym miejscu. Ale co ja wiem po 12 latach pracy zawodowej przy samochodach .

Podobne wątki

  1. [zawieszenie] Eibach Pro Kit i problem z tylnymi sprezynami
    Przez Bazyl w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-06-2016, 09:53
  2. Komedia z tylnymi lampami.
    Przez GRABA730i w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 13-09-2011, 17:00
  3. podświetlenie przycisków sterowania tylnymi szybami.
    Przez rodzinabmw w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 15-05-2011, 22:01
  4. [zawieszenie] Problem z tylnymi sprezynami, nisko siedzacy tyl, peknieta sprezyna ?
    Przez GRABA730i w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 28-04-2011, 19:43
  5. [elektryka] sterowanie tylnymi zaglowkami
    Przez kamiltar w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 12-10-2009, 12:15

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •