Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: Eibach Pro Kit i problem z tylnymi sprezynami

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    230
    BMW
    E30,E31,E34
    Skąd
    Wwa

    Post Eibach Pro Kit i problem z tylnymi sprezynami

    Hej,

    Do E32 735i zostaly zamowione sprezyny Eibach Pro Kit (E2016-140) - takie jak producent przewiduje do tego auta. Przednie weszly elegancko,natomiast wg mechanika tylne sa za wysokie. Jego zdaniem, zeby je zalozyc trzeba bedzie odpiac wahacz i wepchnac na sile, co nie jest zgodne ze sztuka. Sprezyny maja 37cm wysokosci, numery seryjne sie zgadzajaa. Nie mam zielonego pojecia o zakladniu sprezyn. Ktos zetknal sie z takim problemem? Co Wy na to? Jaka wysokosc maja tylne sprezyny seryjne?

    Z gory dzieki za Wasze doswiadczenia!

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar 750il
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    464
    BMW
    e32 750iL Highline
    Skąd
    Gdańsk
    Blog
    4
    A może tak sciagacza użyć. Z tego co się orientuje to oryginalna sprężyna ma coś koło 36-38cm.

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik Awatar bombel89
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,234
    BMW
    E32 735iA 92' E39 528iAT 97'
    Skąd
    Białystok
    To normalne że przy zmianie sprężyn, powinno się je ścisnąć. Jak inaczej ona ma być napięta? Jeśli wejdzie luźno, to nie będzie pracować tylko latać. Po prostu trzeba ściągaczem do sprężyn ją wstępnie ścisnąć, założyć poduszkę, przykręcić ją, a następnie rozluźnić ściągacz i go usunąć.

  4. #4
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,272
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Z tyłu to normalna rzecz, że żeby włożyć amor ze sprężyną trzeba trochę nacisnąć wahacz w dół (bez jego ściągania). Wynika to z prawidłowego dokręcania tulei wahacza, który w normalnych warunkach pracuje wyżej.

    W twoim przypadku należy wahacze poluzować na śrubach, a potem dokręcić je na gotowo na aucie stojacym na kołach. Po założeniu sprężyn obniżających zmieni się zakres pracy tulei wahacza, więc jeśli tego nie zrobisz to szybko zniszczysz te tuleje.
    Ostatnio edytowane przez tuczi77 ; 07-06-2016 o 09:59

Podobne wątki

  1. E38 Krótka recenzja Bilstein B12 pro kit
    Przez Inur w dziale TUNING
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 01-12-2020, 09:03
  2. [elektryka] [e34] problem z żarówkami, czy jest ktoś pro??
    Przez mandrax1 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 24-10-2012, 21:42
  3. [zawieszenie] Problem z tylnymi sprezynami, nisko siedzacy tyl, peknieta sprezyna ?
    Przez GRABA730i w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 28-04-2011, 19:43
  4. Sprężyny Eibach Pro-Kit
    Przez tuczi77 w dziale TUNING
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-09-2009, 15:44

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •