Pokaż wyniki od 1 do 10 z 26

Wątek: [n62b44] Valvetronic zamiana miejscami

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #6
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2018
    Posty
    80
    BMW
    n62b44
    Skąd
    Dąbrowa Górnicza

    Post

    Cytat Zamieszczone przez cursor Zobacz posta
    Na początek multimetr w dłoń i zmierz rezystancję pinów w silniczku między pinem a obudową.
    Zdrowy silnik ma praktycznie niemierzalny opór. Zużyte mają mierzone w kiloohmach a nawet w ohmach. -
    Jeśli takowy silnik posiadasz, to zacznij od jego wymiany na zdrowy

    Silniczki nie stanowią problemu ponieważ już je podmieniałem.
    Ale z ciekawości sprawdzę.
    Sprawdzałem rezystancję miedzy pinami i na obu są prawie takie same.

    Póki co obstawiam centralkę już ją nawet rozkręciłem ale wygląda ok. Jutro jeśli się uda wstawie ją do innego auta. Jak i tam błąd wyskoczy to sprawa oczywista.
    Jednak nie byłbym sobą gdybym nie spróbował jej naprawić ;)
    Zapewne nikt niema schematu ???

    Co ciekawe na pinach wtyczki przy odpiętych siłownikach na sprawnym banku po puszczeniu adaptacji nic się nie dzieje a na niesprawnym banku pojawia się chwilowo napięcie.

    Kolejną dziwną/głupią sprawą jest to że czasami adaptacja sie wysypuje i informuje że na jednym z banków adaptacja została przerwana.... najlepsze jest to że wczoraj wykonałem kilka razy adaptację na odpiętej wtyczce silownika i nie przeszkodziło to w pozytywnym zakończeniu adaptacji.

    Edit
    Zgłupiałem już troche bo standardowo nie dało się zrobić adaptacji ale aku miało 11.54v więc włączyłam auto pochodziło z 10 min po zgaszeniu adaptacje zrobiły się bez problemu, sterownik zimny więc zimne luty można wykluczyć.

    Ale za to zauważyłem że mam błąd
    2850 variable valve gear guide sensor bank 1 czyli jeśli sie nie mylę od str pasażera.

    Chciałem je zamienić miejscami ale tak po 1 są po 2 na stronę kto wie który to czy ten górny czy dolny ?
    Po 2 zrobiły się ciepłe węże a bmw nie ułatwia sprawy i aby je wyjąć trzeba troche podemontować chyba nawet vacum :/
    Ostatnio edytowane przez Masters ; 30-08-2018 o 19:27

Podobne wątki

  1. [silnik] wymiana silniczka nastawnika valvetronic
    Przez dawide65 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 28-11-2018, 19:49
  2. [silnik] Pomocy problem valvetronic
    Przez piored9 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 02-03-2018, 19:20
  3. [silnik] Stukanie w silniku n62b44 nie vanos i valvetronic
    Przez x-factor w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 42
    Ostatni post / autor: 11-04-2017, 10:26
  4. [silnik] Valvetronic
    Przez Colds0ul w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 02-08-2016, 11:06
  5. [silnik] valvetronic reset
    Przez lukasz7 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 22-08-2014, 10:53

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •