Niestety mylilem sie i krecenie tymi srubkami nic nie da.. W e38 to byla regulacja a w e65 juz niestety nie. Do dzis nie zrobilem tego do konca.. Jestem pewny na 100% ze wycieraczki sa dobre bo zamienialem z innego e65 i jest to samo.. Szyba tez oryginalna..
Jedyna mozliwosc jaka widze to sprezyna w ramieniu wycieraczki.. To ona dociaga pioro do szyby, jesli sie zuzyje to moze nie dociaga z odpowiednia sila.. Chcialem ja troche podgiąc ale moje uniwersalne wycieraczki swoja obudową uderzalyby w szybe podczas pierwszego ruchu.(oryginalne nie powinny) Wiem napewno ze minimalnie większe docisniecie na wycieraczke wystarczy aby dzialala poprawnie dlatego stawiam na sprezyne.
HTN napisal ze mechanizm dostaje luzu i to tez jest prawda, wycieraczki wtedy nie pracują pod idealnym katem wzgledem szyby.





Odpowiedz z cytatem