Cytat Zamieszczone przez jaro5 Zobacz posta
Włożyć inny silnik do tdsa to też pikuś.Tylko jeszcze trzeba mase innych rzeczy zmienić do motoru.Skrzynia,dyfer,wał,wiązka i komp silnika,nie wspomnę o układzie zasilania który trzeba przerobić z ropy na BP.A gdzie potem mocniejsze hamulce,inny układ wydechowy,dolotowy,chłodzenia silnika itp. itp...A to dopiero SILNIK.Jak masz sentyment do tego auta to doprowadz go do orginału i takiego zostaw.Myśle że 10-15 koła ogarniesz teko żadkiego tdsa do fajnego stanu i będziesz miał powiedzmy białego kruka tdsa.A za 3 dychy znajdziesz b.ładne 38 z fajnym motorem V i na gwincie.Nie wspomnę że za 3 dychy kupisz już ciekawe e65.Wybór należy do ciebie.
Mi wystarczy silnik tdsa, nie muszę kombinować z BP.A

Jaro5 jakbym chciał doprowadzić go do orginału to bym nie tworzył tego posta, chce po protu zrobić takie auto jak zaplanowałem.