Nie ograniczaj się do forum :)
popytaj "gumiarza" albo kolesia od felg

WG mnie przyjemność nie tania wiec należy rozwazyć za i przeciw

ZA:
- napewno bezpieczeństwo podczas przebicia opony
- może mało kto zwraca na to uwagę ale więcej miejsca w bagażniku - bo nie wozimy koła
- czas by dojechać do warsztatu

NIE:

- pogorszenie komfortu jazdy
- naprawa bieżnika - nie wszyscy producenci pozwalaja na jego naprawę po przejechaniu po przebiciu 80 km przy założeniu zerowego ciśnienia wewnątrz, zatem może się okazać że po przebiuciu trzeba będzie kupić nową oponę bo nei nadaje się ona do dalszego użytkowania
- cena - średnio 20-30% a czasem nawet 70% droższe od zwykłych - czyli sporo, co za tym idzie mało który zakłąd wulkanizacyjny chce i może zamrażać tyle kasy i trzymać je na stanie, a to wydłuża okres oczekiwania po awarii a co za tym idzie nie możesz jeżdzić
- mało jednak ciągle warsztatów które umieją obsłużyć takie opony
- waga opon RF o jakieś 15-20% od stanardowych co oznacza ... większe spalanie ( pewnei mając 7er nie liczymy sie z kasą) ale jednak ... liczymy :)
- samochody z RF na 1 wyposażeniu majace fabrycznie zestrojone zawieszenie (zmodyfikowane nastawy) do parametrów tego własnei ogumienia. Jeśli wieć zdecydujemy się na założenie zwyczajnych opon (bo dojdziemy do wniosku że tak chcemy ) możemy odczuć (inaczej na pewno odczujemy) braki w stabilności w zakrętach oraz przy dynamicznym ruszaniu i hamowaniu co pogarsza bezpieczeństwo

Podsumowując
Wybór opon to indywidualny temat i każdy ma inne parametry i oczekiwania i wybiera dla siebie opony ( dla mnei nei ma co oszczędzać na tym) bo jest to bardzo ważny o ile najważniejszy element w samochodzie
Ja osobiście wybrał bym zwykłe dobrej klasy opony ale wybór jest tylko Twój :)