Pokaż wyniki od 1 do 10 z 150

Wątek: Bije sterem jak szalona ...

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Byłem u kilku wulkanizatorów włącznie z Hunterem gdzie się na siebie obraziliśmy a powód był prozaiczny.
    Kazałem ściągnąć wszystkie koła oraz do kompletu wyciągnąłem koło z rezerwy na którym jest opona innej firmy niż te 4 które są na samochodzie dodatkowo nowe.
    Poprosiłem aby wszystkie wyważyli ładnie na 0/0 i tak też się stało. Następnie poprosiłem aby ponownie zakładali każde z wyważonych 5 minut wcześniej kól i co......???????????
    Na każdym kole wychodziły wartości rzędu od 10 do 20 gram niedoważenia. Aby było śmieszniej wystarczyło po wyważeniu nie ściągać koła z maszyny tylko obrócić koło na wrzecionie o 180* i znów 20/0 gram.
    Poświęciłem się jeszcze i byłem u dwóch innych wulkanizatorów i wszędzie taki cyrk. U jednego wzieliśmy inne koła i to samo. Dodam tylko ,ze czym mniejsze koło tym wartości mniejsze. Suma sumarum ,wszyscy mają wydu..one maszyny ,nie skalibrowane albo wywalone na łożyskach lub mocowania koła.
    Jak się komuś chce niech sobie przeczyta http://www.lewor.pl/informacje/techn...-wywazania-kol
    Problem taki ,że nie ma gdzie pożądnie wyważyć kól. Dodam tylko że u żadnego "fachowca" nie zapłaciłem ani złotówki bo raczej i tak nie było za co .

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    379
    BMW
    f01
    Skąd
    Poznań
    Cytat Zamieszczone przez miro Zobacz posta
    Byłem u kilku wulkanizatorów włącznie z Hunterem gdzie się na siebie obraziliśmy a powód był prozaiczny.
    Kazałem ściągnąć wszystkie koła oraz do kompletu wyciągnąłem koło z rezerwy na którym jest opona innej firmy niż te 4 które są na samochodzie dodatkowo nowe.
    Poprosiłem aby wszystkie wyważyli ładnie na 0/0 i tak też się stało. Następnie poprosiłem aby ponownie zakładali każde z wyważonych 5 minut wcześniej kól i co......???????????
    Na każdym kole wychodziły wartości rzędu od 10 do 20 gram niedoważenia. Aby było śmieszniej wystarczyło po wyważeniu nie ściągać koła z maszyny tylko obrócić koło na wrzecionie o 180* i znów 20/0 gram.
    Poświęciłem się jeszcze i byłem u dwóch innych wulkanizatorów i wszędzie taki cyrk. U jednego wzieliśmy inne koła i to samo. Dodam tylko ,ze czym mniejsze koło tym wartości mniejsze. Suma sumarum ,wszyscy mają wydu..one maszyny ,nie skalibrowane albo wywalone na łożyskach lub mocowania koła.
    Jak się komuś chce niech sobie przeczyta http://www.lewor.pl/informacje/techn...-wywazania-kol
    Problem taki ,że nie ma gdzie pożądnie wyważyć kól. Dodam tylko że u żadnego "fachowca" nie zapłaciłem ani złotówki bo raczej i tak nie było za co .

    Sorry za of top
    Ja bym cię wyrzucił z firmy po 15 minutach za takie kozaczenie.
    Kup sobie nową wyważarkę i sprawdź sam a się zdziwisz.
    Na takich ja ty są triki abyś nie mógł się doczepić ale to strefa fachowca.
    Powiem tak nigdy pomiar nie wyjdzie na zero gdy kolo zdejmiesz z wyważarki i założysz ponownie.
    ps. E65 nie jest produkowane z pyłu księżycowego by wymagało obsługi nie wiadomo jakiej.
    Pojeździj troszkę zwykłym sztruclem a zmienisz zdanie gdy wrócisz do siódemki.

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Cytat Zamieszczone przez tedi Zobacz posta
    Sorry za of top
    Ja bym cię wyrzucił z firmy po 15 minutach za takie kozaczenie.
    Kup sobie nową wyważarkę i sprawdź sam a się zdziwisz.
    Na takich ja ty są triki abyś nie mógł się doczepić ale to strefa fachowca.
    Powiem tak nigdy pomiar nie wyjdzie na zero gdy kolo zdejmiesz z wyważarki i założysz ponownie.
    ps. E65 nie jest produkowane z pyłu księżycowego by wymagało obsługi nie wiadomo jakiej.
    Pojeździj troszkę zwykłym sztruclem a zmienisz zdanie gdy wrócisz do siódemki.
    Rzecz w tym że często jeżdżąc zwykłymi sztruclami kierownica ani drgnie...

  4. #4
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez Aldik Zobacz posta
    Rzecz w tym że często jeżdżąc zwykłymi sztruclami kierownica ani drgnie...
    Zgadzam się całkowicie, BMW jest tutaj wredne jak diabli.

    Chociaż e34 mogło nie mieć wahaczy, nie mieć drążków, każdą oponę inną, a prowadziło się elegancko...
    pozdrawiam Bartek

  5. #5
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Cytat Zamieszczone przez ttrol Zobacz posta
    Zgadzam się całkowicie, BMW jest tutaj wredne jak diabli.

    Chociaż e34 mogło nie mieć wahaczy, nie mieć drążków, każdą oponę inną, a prowadziło się elegancko...
    Tarcze to u mnie chyba klątwa bo w E32 pamiętam jak kupiłem nowiutkie tarcze - jak idiota tykałem hamulca jak piórkiem a i tak sie pokrzywiły.

  6. #6
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN

    Post

    Cytat Zamieszczone przez tedi Zobacz posta
    Sorry za of top
    Ja bym cię wyrzucił z firmy po 15 minutach za takie kozaczenie.
    Kup sobie nową wyważarkę i sprawdź sam a się zdziwisz.
    Na takich ja ty są triki abyś nie mógł się doczepić ale to strefa fachowca.
    Powiem tak nigdy pomiar nie wyjdzie na zero gdy kolo zdejmiesz z wyważarki i założysz ponownie.
    ps. E65 nie jest produkowane z pyłu księżycowego by wymagało obsługi nie wiadomo jakiej.
    Pojeździj troszkę zwykłym sztruclem a zmienisz zdanie gdy wrócisz do siódemki.
    Triki jakie sa takie są ale zanim byś mi pokazał powtarzalny wynik 0/0 czy 0/5 to chciałbym zobaczyć do ilu gram jest ustawiona maszyna.
    Ja zapłacę jak trzeba i 100 i 150 za samo wyważenie ale za wyważenie a nie ,że po każdym założeniu koła inny pomiar lub przy obróceniu na wrzecionie o ileś tam też inny pomiar. A co to jest ? Jakieś losowanie mam se zrobić i wybrać sobie wyniki losowania. Jak ktoś chce tak pracę wykonywać i kantować klientów jest dla mnie kawał hu.. i nic więcej. Albo się coś robi porządnie albo wcale. Co do pomiaru na zero za każdym razem nie masz racji. Powstawanie niewywagi po obrocie koła jest nazywane błędami przekładania. Na nowych uchwytach z centrowaniem stożkowym również mogą występować błędy przekładania wynikające z tolerancji pasowania elementów, jednak ich wielkość nie może przekraczać 5 gramów. Poczytaj sobie tu :http://www.lewor.pl/informacje/techn...-wywazania-kol
    Ostatnio edytowane przez miro ; 16-06-2016 o 22:49

Podobne wątki

  1. Bije przy hamowaniu - nie tarcze
    Przez bloodyopel w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 16-09-2014, 21:40
  2. Pomocy bije koło /a czyzby koniec klocków??
    Przez mik231 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 20-01-2011, 18:58
  3. Bije kierownica!?
    Przez Livre w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 27-03-2010, 14:44
  4. E32 Której cały czas serduszko bije.
    Przez BUMMER w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 01-05-2009, 22:26
  5. [ elektryka] xenon bije w górę
    Przez adam.waszczyszyn w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 24-03-2009, 21:24

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •