Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 38

Wątek: Tylna klapa dziwny problem

  1. #11
    Doświadczony Użytkownik Awatar charzun
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    1,182
    BMW
    E38
    Skąd
    Wrocław
    Blog
    1
    Witam.
    Nie chcialem zakladac kolejnego tematu o klapie dlatego pisze tutaj..
    Kupilem caly uklad hydrauliczny (silownik, pompa, przewody) Wszystko pasowalo procz pompy ktorą musialem zamontowac do gory nogami? Zbiorniczek plynu mam teraz nad pompa.. Byly takie wersje? W celu sprawdzenia polozylem ją zbiorniczkiem do dolu i uruchomilem uklad i po chwili caly zbiorniczek zrobil się pelny a klapa chodzila luzno bez zadnych nawet oporow.. Zamocowalem pompe zbiorniczkiem do gory i zaciagnelo wiecej niz pol zbiorniczka.. Teraz klapa ma opor ale sama ani sie nie podnosi ani nie opuszcza.. Objaw taki ze jak nacisne guzik to pompa pracuje przez ulamek sekundy i to wszystko.. Probujac naciskac szybko guzik pompa pompuje w celu otwarcia klapy lecz nie na tyle mocno aby sie sama otworzyla..
    Od czego zacząc aby to usprawnic?

  2. #12
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2014
    Posty
    783
    BMW
    e65 730d
    Skąd
    UK

    Tylna klapa dziwny problem

    Dokładałes czy miałeś klapę hydrauliczna? Pewny nie jestem ale jak u siebie dołożyłem tez tak było spróbuj zamknąć ręcznie i otworzyć przyciskiem według mnie czujnik położenia klapy musi się "skalibrować". Tak było u mnie teraz już jest ok.

  4. #14
    Doświadczony Użytkownik Awatar charzun
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    1,182
    BMW
    E38
    Skąd
    Wrocław
    Blog
    1
    Mialem w standardzie lecz silownik przeciekal.. Juz widze pierwszy problem u siebie.. Kiedy klapa jest otwarta a ja nacisne przycisk zamykania to klapa probuje jeszcze bardziej sie otworzyc niz zamknac.. Czujnik polozenia klapy ?
    Plynu w zbiorniczku wg filmiku mam wystarczającą ilosć. Martwi mnie tez to ze pompka zalacza sie tylko na sekunde bez znaczenia czy klapa jest otwarta, zamknieta, czy otwarta w polowie.. Ani razu silnik pompki nie pracowal dluzej niz 1s.
    Kolejna sprawa.. Auto mam przed liftem a caly uklad mam od polifta.. Wszystko pasowalo mi idealnie wiec mysle ze powinno dzialac. (Filmik wyjasnil mi ze w "polifcie" zbiorniczek plynu jest nad pompką a przed liftem pod pompką)
    Ostatnio edytowane przez charzun ; 21-04-2016 o 14:24

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2014
    Posty
    783
    BMW
    e65 730d
    Skąd
    UK

    Tylna klapa dziwny problem

    To może być kwestia modułu bo masz przedliftowy a pompę poliftowa ale to już niech się fachowcy wypowiedzą. Ja u siebie do polifta założyłem pompę przedliftowy ale komplet z modułem i wszystko ok już ponad rok bez żadnych problemów.

  6. #16
    Doświadczony Użytkownik Awatar charzun
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    1,182
    BMW
    E38
    Skąd
    Wrocław
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez lukassolski Zobacz posta
    To może być kwestia modułu bo masz przedliftowy a pompę poliftowa ale to już niech się fachowcy wypowiedzą. Ja u siebie do polifta założyłem pompę przedliftowy ale komplet z modułem i wszystko ok już ponad rok bez żadnych problemów.
    Moja pompa oryginalna tez tak sie zachowywala..

  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    708
    BMW
    E65
    Skąd
    Chełm
    Były takie pompy! Musisz odpowietrzyc układ! Z boku pompy masz śrubki do tego!

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    602
    BMW
    E65 4.4
    Skąd
    Łódź
    Też miałem tak po wymianie siłownika. Ja rozpiąłem siłownik aby nie miał oporu. Przycisk, klapa w połowie otwarta plus ręcznie wciskałem siłownik. Było widać że w zbiorniku się pieni od powietrza.

    Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2015
    Posty
    100
    BMW
    e65 745il
    Skąd
    tczew
    Witam , przy otwartej klapie w zbiorniczku od oleju klapy bagażnika
    stan oleju sięga do połowy znaczka + , czy tak powinno być ? czy powinien on być pełny jeśli otwarta jest klapa?

  10. #20
    Zaawansowany Użytkownik Awatar twin7
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    731
    BMW
    E65 735i + E65 730d
    Skąd
    Szczucin-Antwerpen
    Olej ma być równo na + przy otwartej klapie
    Jeśli ktoś potrzebuje olej do pompy i nie chce za to płacić 300zł w servisie to zamiennikiem nieosiągalnego nigdzie indziej oryginalnego czerwonego oleju

    MOBIL AERO HF

    NATO H-515
    MIL-H-5606 (ostatnia rewizja)
    DEF Stan.91-48/1
    OM 15

    Jest również czerwony o praktycznie tych samych parametrach olej

    AEROSHELL FLUID 41

    NATO-Code: H-515
    MIL-PRF-5606H
    DEF-STAN 91-48 Issue 2 Superclean

    Dostaniecie go na OLX i ebay. Za śmieszne pieniądze

    Jeśli klapa działa tylko w jedną stronę do wymiany moduł
    Ostatnio edytowane przez twin7 ; 24-04-2016 o 14:43

Podobne wątki

  1. [karoseria] Tylna klapa?
    Przez SIWEK30283 w dziale TUNING
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 02-12-2012, 08:51
  2. [karoseria] klapa tylna
    Przez jędrek w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 11-02-2012, 20:41
  3. klapa tylna hydrauliczna e32
    Przez luki730i w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 17-02-2011, 20:45
  4. [ elektryka] problem z tylna klapa ?? pilnie pomocy
    Przez wojtek740 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 09-04-2009, 17:53

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •