Cytat Zamieszczone przez impex Zobacz posta
A może takie coś? http://olx.pl/oferta/audi-a6-s6-quat...a2eac;promoted
Niekoniecznie ten egzemplarz może byc jakiś inny.
Mi byłoby szkoda wpakowac łacznie ze wszystkim 70tyś w jakiegoś klamota i go po drodze gazować.Instalacja lpg niszczy każdy silnik i prędzej czy pozniej zaczynają sie kłopoty obojętnie kto to instalował i ile to kosztowało.Zaraz pewnie napiszą,ze gadam głupoty,ale taka jest prawda
Kup sobie coś podobnego,doloż tam pare tyś i bedzie ciekawe auto.Drozsze A8/S8 D2 wygląda tak samo w środku-czyli rowniez bida z nędzą.
Oszczędność 95/LPG na poziomie 5-7 tyś zł MIESIĘCZNIE to jednak nie mało, musisz przyznać. Co do gazu, mam swoje zdanie, z racji tego, że w kilku samochodach w domu go mam ;)
Jeśli chodzi o to audi z linku, można by rzec, że wymagają te silniki takiego samego pakietu startowego przy tym przebiegu, jak M62TU.

Cytat Zamieszczone przez prezE32s Zobacz posta
Z tym S8 D2 o którym pisałeś musi być coś nie tak, skrzynia nie zapina pewnie lock up'a, miałem D2 po liftingu 4.2 310km i napewno obroty nie były tak wysokie przy tych prędkościach.

Właśnie jest D2 do sprzedania od znanej mi osoby, po konkretnym pakiecie startowym. Głowice po zrzuceniu, pełnej obróbce, stan cylindrów i tloków sprawdzony - w normie, dostał nowe pierścienie. Dół zdrowy. Przy 200 na blacie ma 4500 obr około. Muszę dopytać w takim razie o tego lockupa, może rzeczywiście nie działa jak powinien. Z ciekawości ile powinno leciec takie D2 przy tych 3000 obr na 5 biegu?


Zbichu, a to spalanie to juz po modach czy w serii? Bo w opisie widzę, że masz trochę dłubnięte pod maską.