Oj ja do was to już siły powoli nie mam, po pierwsze czytajcie ze zrozumieniem, jak pisałem wcześniej różnica w tłumieniu nie może być większa niż dana wartość do tego ogólne tłumienie amortyzatora nie może być mniejsze niż, więc nie ma różnicy czy jest nowy bo czasami nowy może gorzej tłumić niż używany.
ADASIO - teraz jeszcze zobacz jakie dane wzięli do testu, jakie było zużycie drugiego amora, jakie różnice w tłumieniu, i wisienka na torcie jeżeli po 20 miesiącach rozleci ci się JEDEN amortyzator po twoim super testach śmiem twierdzić BA nie wyobrażam sobie żeby reklamować jeden amor tylko od razu DWA, tylko jedno małe ale ciekawe jestem czy producent ci uzna wymianę dwóch amortyzatorów na nowe skoro jeden jest sprawny ?
Nie znamy podstawowych parametrów jakie były brane do testu, wiadomo że z czasem materiał się zużywa tylko teraz pytanie jak oni jest testowali ?
Założyli jedną stronę z nowymi sprężynami a drugą zostawili starą ? Zobacz na VW jak ładnie oprogramowaniem manipulowali a co dopiero naciśnięciem hamulca !
Zresztą różnica jaką podałeś to procentowo jest znikoma !
Kiedyś tez tak myślałem że trzeba parami i gadałem z kilkoma diagnostami co każdy powiedział że to nie prawda ! co wcale nie oznacza że nie jest zalecane !
Żarówki i wiele innych klamotów tez powinieneś wymieniać parami bo wiadomo że z czasem jakość światła się pogarsza !