
Zamieszczone przez
JustBringIt#
Wierzcie lub nie 523iA jest na prawdę żwawe... Weźcie też pod uwagę, że jest mniejsze i lżejsze od E38 wiec podejrzewam, że można by było porównać 728 vs 523 i podejrzewam, że były by bardzo zbliżone.
Jeżeli chcesz mieć mało kłopotów to kup 523i z rocznika 1997/8 zwykłego M52 - w m52TU jest połowa osprzętu silnika zmieniona i tu jest lipton przy szukaniu ewentualnych części ;/ Z kolei jako dupowóz szkoda wywalić 16-19 tys. zł na M54 (jakiekolwiek) bo trzeba wziąć pod uwagę, że różnica w cenach części jest spora oraz to, że m54 nie jest wolne od wad.
Powiem jeszcze troszkę inaczej - krewny ma BMW 520i w manualu z 1997 roku, przez 6 lat jazdy (na LPG) nie było żadnej poważnej usterki, samochód bezwypadkowy, a samochodem codziennie około 80km robi jak nie więcej i jest w na prawdę świetnej kondycji.