Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 22

Wątek: Pytanie o koszt robocizny

  1. #11
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2014
    Posty
    2,120
    BMW
    E65 3.0D
    Skąd
    Barlinek
    U mnie 500zl.
    Pzdr

  2. #12
    Doświadczony Użytkownik Awatar ManiacDrifting
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    3,325
    BMW
    E32 735iAL...
    Skąd
    Bikini Dolne
    600-700zł warsztat.

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Bingo
    Dołączył
    May 2014
    Posty
    401
    BMW
    E46 320Ci ,A8 D3 4,2
    Skąd
    Harklowa
    Dużo rzeczy związanych ze sobą więc razem koszty mniejsze - u nas jakieś 500 PLN z geometrią .

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik Awatar biemdablju7
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    394
    BMW
    E65 730D M57TU
    Skąd
    Lubelskie, smakuj życie!
    To chyba jednak widze w piz** że przepłaciłem za tą robote... na dodatek tak jak bingo pisze, rzeczy powiązane ze sobą więc nie miał tak duzo rozkręcania, wkurwiłem sie teraz....
    Moje 740i , 750i , 750i fl. , 750 iL, 730D http://7er.pl/showthread.php/34752-W...5%9B%C4%87-%29

  5. #15
    Vip Vip Awatar Jakub
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    6,783
    BMW
    BRAK
    Skąd
    Wlkp.Zduny k.Krotoszyna

    Post

    Nie masz co się wkurzać teraz, ważne aby wszystko było dobrze poskładane. Czasem z pozoru proste rzeczy bardzo łatwo spierdzielić ;), szczególnie przez np. malarzy,fryzjerów itp. dorabiających w pseudo warsztacie ;)- bez urazy dla użytkowników wyuczonych w tych specjalizacjach ;)

    B.-ądź M.-arce W.-ierny
    Opel Signum
    BMW jeszcze kiedyś kupię ;p

    Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    171
    BMW
    e32 735i
    Skąd
    Legionowo
    U ogarniętego "małego" mechanika z rodzaju "garażowych" - ze 3-4 stówki. W warsztacie właściwie to od 700 w górę (a górnej granicy nigdy nie ma ;) )

  7. #17
    Doświadczony Użytkownik Awatar Martynka
    Dołączył
    Dec 2013
    Posty
    1,232
    BMW
    735 iL
    Skąd
    Zabrze
    Sorki ale gdybym to robił poza warsztatem, nawet w moim garażu dla kogoś to szacunek do mojej pracy i moich umiejętności nie pozwoliłby mi zejść poniżej 500, moim zdaniem za 300 to robi to desperat nie urazajac nikogo.
    Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...

  8. #18
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2014
    Posty
    2,120
    BMW
    E65 3.0D
    Skąd
    Barlinek
    Cytat Zamieszczone przez Martynka Zobacz posta
    Sorki ale gdybym to robił poza warsztatem, nawet w moim garażu dla kogoś to szacunek do mojej pracy i moich umiejętności nie pozwoliłby mi zejść poniżej 500, moim zdaniem za 300 to robi to desperat nie urazajac nikogo.
    To za wielu chetnych bys raczej nie mial. U mnie 500zl na warsztacie. Rachunek wystawiaja. Pytalem na jeszcze jednym i powiedzieli ok 600zl.
    pzdr

  9. #19
    Początkujący Użytkownik Awatar FuTuRee
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    86
    BMW
    e38 m62b44 e65 n62b36 e70 n52b30
    Skąd
    Mała wioska gdzieś w środku
    amortyzatory tył
    - amortyzatory przód
    - wahacze przód 4szt
    - łączniki stabilizatora 2szt
    - drążek środkowy
    - gumy drążka
    - tarcze hamulcowe przód oraz klocki
    - wymiana oleju silnikowego
    - wymiana pasków klinowych 2szt
    - jakieś pierdoły przy elektryce

    Amortyzatory tył :
    Do wyjęcia kanapa wraz z oparciem tył, odkręcenie pasów, demontaż bocznych paneli (tych z lampkami),tylna półka plus klipsy (przy dsp wyjęcie głośników, ewentualnie odkręcenie rolety tylnej 3x 8mm nakrętka od strony bagażnika), dalej nakrętki amortyzatora. Zdjęcie kół odkręcenie dolnych śrub amorów, wybicie "wypustek" amorów o ile nie są zapieczone w piaście, odkręcenie "górnych wahaczy w celu wyjęcia amora. Demontaż plus montaż sprężyn, odbojników na nowym amortyzatorze plus zebranie wszystkiego do kupy i doprowadzenie do stanu oryginału żeby nic nie odstawało i wszystko było na swoim miejscu.

    Amortyzatory przód:
    Demontaż plus montaż sprężyn sprawdzenie górnych łożysk amortyzatorów. Reszta pracy łączy się z wymianą zawieszenia i tarcz.

    Hamulce przód:
    Wymiana tarcz, klocków sprawdzenie tłoczka zacisku.

    Zawieszenie:
    Najgorzej z tym drążkiem środkowym.

    Olej silnikowy:
    Wiadomo co i jak. Szybko i sprawnie

    Wymiana pasków klinowych 2szt:
    Osłona wentylatora plus wentylator do wyjęcia (miejmy nadzieje, ze śruba wisco nie jest zapieczona na pompie wody) reszta jak na dłoni.

    Odłączenie instalacji lpg:
    Z tego co widzę w opisie masz 750-tkę tak więc: Odłączenie listw wtryskowych, zaślepienie otworów w kolektorze ssącym x12 (nie wiem czy robili to z demontażem kolektora, czy też bez), demontaż reduktora-parownika plus miedzianych przewodów gazowych oraz węży wodnych, wyjęcie butli, sterownika instalacji. Demontaż wiązki lpg (wylutowanie kilku "kabelków")


    Moim zdaniem Jeżeli chodzi o poprawne wykonanie usługi, oraz pracę po godzinach to Panowie powinni zatrzymać się na 700-750zł ale, że kolega przyjechał 750-tka z silnikiem v12 to postanowili dodać te 150zł więcej.... BTW. Jeżeli ktoś chce wymienić mi amortyzatory przód plus kilka elementów zawieszenia, tarcze plus klocki plus okładziny ręcznego tył, podporę wału, plus paski wielorowkowe za 300zł lub 500zł z fakturą z zakładu oraz ustawieniem zbieżności gdzie takowa usługa kosztuje ok. 120 zł to tylko proszę o adres i termin kiedy mam się zgłosić :)
    Pozdrawiam

  10. #20
    Początkujący Użytkownik Awatar FuTuRee
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    86
    BMW
    e38 m62b44 e65 n62b36 e70 n52b30
    Skąd
    Mała wioska gdzieś w środku
    amortyzatory tył
    - amortyzatory przód
    - wahacze przód 4szt
    - łączniki stabilizatora 2szt
    - drążek środkowy
    - gumy drążka
    - tarcze hamulcowe przód oraz klocki
    - wymiana oleju silnikowego
    - wymiana pasków klinowych 2szt
    - jakieś pierdoły przy elektryce

    Amortyzatory tył :
    Do wyjęcia kanapa wraz z oparciem tył, odkręcenie pasów, demontaż bocznych paneli (tych z lampkami),tylna półka plus klipsy (przy dsp wyjęcie głośników, ewentualnie odkręcenie rolety tylnej 3x 8mm nakrętka od strony bagażnika), dalej nakrętki amortyzatora. Zdjęcie kół odkręcenie dolnych śrub amorów, wybicie "wypustek" amorów o ile nie są zapieczone w piaście, odkręcenie "górnych wahaczy w celu wyjęcia amora. Demontaż plus montaż sprężyn, odbojników na nowym amortyzatorze plus zebranie wszystkiego do kupy i doprowadzenie do stanu oryginału żeby nic nie odstawało i wszystko było na swoim miejscu.

    Amortyzatory przód:
    Demontaż plus montaż sprężyn sprawdzenie górnych łożysk amortyzatorów. Reszta pracy łączy się z wymianą zawieszenia i tarcz.

    Hamulce przód:
    Wymiana tarcz, klocków sprawdzenie tłoczka zacisku.

    Zawieszenie:
    Najgorzej z tym drążkiem środkowym.

    Olej silnikowy:
    Wiadomo co i jak. Szybko i sprawnie

    Wymiana pasków klinowych 2szt:
    Osłona wentylatora plus wentylator do wyjęcia (miejmy nadzieje, ze śruba wisco nie jest zapieczona na pompie wody) reszta jak na dłoni.

    Odłączenie instalacji lpg:
    Z tego co widzę w opisie masz 750-tkę tak więc: Odłączenie listw wtryskowych, zaślepienie otworów w kolektorze ssącym x12 (nie wiem czy robili to z demontażem kolektora, czy też bez), demontaż reduktora-parownika plus miedzianych przewodów gazowych oraz węży wodnych, wyjęcie butli, sterownika instalacji. Demontaż wiązki lpg (wylutowanie kilku "kabelków")


    Moim zdaniem Jeżeli chodzi o poprawne wykonanie usługi, oraz pracę po godzinach to Panowie powinni zatrzymać się na 700-750zł ale, że kolega przyjechał 750-tka z silnikiem v12 to postanowili dodać te 150zł więcej.... BTW. Jeżeli ktoś chce wymienić mi amortyzatory przód plus kilka elementów zawieszenia, tarcze plus klocki plus okładziny ręcznego tył, podporę wału, plus paski wielorowkowe za 300zł lub 500zł z fakturą z zakładu oraz ustawieniem zbieżności gdzie takowa usługa kosztuje ok. 120 zł to tylko proszę o adres i termin kiedy mam się zgłosić :)
    Pozdrawiam

Podobne wątki

  1. Koszt Naprawy całego zawieszenia
    Przez rastaomlet w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 15-10-2013, 08:25
  2. [karoseria] Koszt malowania całego e38
    Przez 525d w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 23-01-2013, 14:06
  3. Koszt gazu do 740 e38.
    Przez oizo_pl w dziale LPG / CNG
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 29-06-2012, 06:35
  4. [mechanika] Chlodnica - wymiana, koszt
    Przez Gwozdziu w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 17-01-2008, 22:12
  5. jaki koszt filtrow
    Przez 7ka w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 09-06-2007, 20:01

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •