Wczoraj przeglądałem różne fora i tematy i wnioskuję że awaryjność skrzyni 5HP30 jest na poziomie 10% a 5HP24 na poziomie 90%. Czyżby chodziło o fakt że skrzynia HP24 pracuje na granicy możliwości przeniesienia napędu do jakiej ją zaprojektowano a HP30 ma spory zapas??? Co do silników w kwestii ekonomii wygrywa raczej M62 ale bez awaryjności to już M60. Problem w tym nieszczęsnym rozrządzie M62.... Co do wiązki silnika dokopałem się po WDS-ie że np M60 zabangla na wiązce od M62. Trzeba przenieść czujnik położenia wału na przód. Ilość wielowypustów jest ta sama na przednim kole z M60 co na tylnim w M62. Dochodzi jeszcze zabieg przełożenia czujników stuków (inne wtyczki). A termostat można zostawić w spokoju wygaszając błąd np rezystorem oporowym i całość musi zapalić i poprawnie pracować. Kwestia jeszcze wstawienia dodatkowych sond za katalizatorami ale to już pikuś...Co wy na to???