Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 46

Wątek: Witam, nowy z problemami ;) 740i

  1. #21
    Zaawansowany Użytkownik Awatar dray
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    184
    BMW
    Alpina B10 V8 + X5 4.6is + 320d
    Skąd
    Lodz

    Post

    Żadnej gwarancji na silnik nie masz, bo niby z jakiej racji? Robili uszczelki pod głowicami i mają Ci dać gwarancję na cały silnik? Założę się że nie masz na to żadnego papierka z napisem "gwarancja".

    Sprzedawca dobrze o wszystkim wiedział, nie przez przypadek silnik był ciepły i pozbywał się samochodu za wszelką cenę czyli za 10tys po włożeniu chwilę wcześniej 5 tys... (dopisek w aukcji pt "zamiana" zawsze świadczy o tym że sprzedawca jest skrajne zdesperowany)

    Umoczyłeś....

    Zdiagnozuj usterkę u kogoś kto am pojęcie o M62. Ja zmierzyłbym też kompresję póki masz samochód u siebie, to nic nie kosztuje.
    Ostatnio edytowane przez dray ; 26-03-2014 o 14:26
    http://7er.pl/signaturepics/sigpic5639_1.gif
    B10 V8 #282

  2. #22
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Piter30
    Dołączył
    Nov 2011
    Posty
    327
    BMW
    E38 740 95'
    Skąd
    Stavanger

    Post

    Cytat Zamieszczone przez ratovnik Zobacz posta
    Myślę, że trzeba to dogadać ze sprzedającym. Auto podczas zakupu było sprawne. To że jest na gwarancji (silnik) to tylko się cieszyć. Jeśli sprzedający sfinansuje transport lub koszt paliwa to będzie o nim dobrze świadczyć.
    Ratovnik tylko i wyłącznie lawete,bo z tak pracującym silnikiem nie ryzykowałbym jechania nawet 50 metrów.Najpierw trzeba to zdiagnozować,żeby całego silnika nie ''zmielic''Nowy właściciel pisze,że ewidentnie ogdłosy wychodzą z pod pokrywy zaworów,a na mój nos są to metaliczne dzwieki.Wiatrak ocierający o osłone,napewno to nie jest.Ja również obstawiam,że te fachury cos żle poskładali podczas remontu,a w takim wypadku poprzedni właściciel zachowa sie wpożo,jak pokryje koszty dostarczenia auta do warsztatu.

  3. #23
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2014
    Posty
    39
    BMW
    740i
    Skąd
    Wisła
    Masakra jakaś, pierwszy raz taką wtope zaliczam, chyba nie ma nic gorszego jak zamiast cieszyć się autem kolejnego dnia (chociaż tydzień by pojeździło) to mieć z nim same problemy :( Druga sprawa, mechanik u którego było to robione ma same negatywne opinie więc nawet jeśli jest na gwarancji to strach mu oddawać

    http://dobrymechanik.net/mechanicy/s...da-slaska.html

    W opiniach niejeden pisze, że chcą wszystko wymieniać na nowe, odrazu dało mi to do myślenia i uszczelki pod głowicę nie sprawdzę ale pod pokrywą zaworów na jednej ze stron wyraźnie widać biały silikon a na fakturze jest napisane 2x uszczelka pokrywy zaworów oryginał BMW !!!!!!!!! niezłe jaja, nie dziwie się, że silnik się sypie...

    EDIT:

    Padło podejrzenie że się napinacz któryś przyciął i łańcuch rozrządu luźny i wali o obudowe, jak myślicie ? wsłuchałem się w silnik jeszcze raz dzisiaj, zagrzałem go bo chciałem zobaczyć czy na ciepłym silniku coś się polepszy ale nic, musiałbym zrzucić pokrywe zaworów w każdym razie od dołu to raczej nie jest ale stuki przenoszą się po całym silniku w zasadzie...
    Ostatnio edytowane przez racesupport ; 26-03-2014 o 21:07

  4. #24
    d(-_-)b Vip Awatar ratovnik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    4,102
    BMW
    E66 735Li
    Skąd
    Żory
    Może przy okazji próby lawetowania i naprawy silnika szukaj wieczorami na aukcji jakiegoś na swapa?

  5. #25
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2014
    Posty
    39
    BMW
    740i
    Skąd
    Wisła
    nawet nie gadaj...

  6. #26
    d(-_-)b Vip Awatar ratovnik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    4,102
    BMW
    E66 735Li
    Skąd
    Żory
    Nie mówię kupuj, ale szukaj, bo naprawa może wyjść porównywalnie z jakąś sprawną używką. Najpierw diagnoza, potem decyzja.
    Mniejszy wchodzi w grę czy tylko taki sam?

  7. #27
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2014
    Posty
    39
    BMW
    740i
    Skąd
    Wisła
    tylko taki sam, mam nadzieję, że to jakaś pierdoła... i tak wszystko wskazuje mi na to, że faktycznie to będzie luźny łańcuch bo jak się da gazu to ustaje stukanie...

  8. #28
    Zaawansowany Użytkownik Awatar chytrusek
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    889
    BMW
    e38 740 M62B44
    Skąd
    Krasnystaw
    Mi też to wygląda, jakby łańcuch nap.....ał w obudowę. To ewidentna wina warsztatu by była, jeśli źle poskładali rozrząd, albo nie wymienili np. ślizgów, mimo, że było to konieczne. Dogadaj się ze sprzedającym i wieźcie póki co do warsztatu. Ale najpierw dzwońcie do tych mechaniorów, żeby się nie wypięli.

  9. #29
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Piter30
    Dołączył
    Nov 2011
    Posty
    327
    BMW
    E38 740 95'
    Skąd
    Stavanger

    Post

    Cytat Zamieszczone przez racesupport Zobacz posta
    Masakra jakaś, pierwszy raz taką wtope zaliczam, chyba nie ma nic gorszego jak zamiast cieszyć się autem kolejnego dnia (chociaż tydzień by pojeździło) to mieć z nim same problemy :( Druga sprawa, mechanik u którego było to robione ma same negatywne opinie więc nawet jeśli jest na gwarancji to strach mu oddawać

    http://dobrymechanik.net/mechanicy/s...da-slaska.html

    W opiniach niejeden pisze, że chcą wszystko wymieniać na nowe, odrazu dało mi to do myślenia i uszczelki pod głowicę nie sprawdzę ale pod pokrywą zaworów na jednej ze stron wyraźnie widać biały silikon a na fakturze jest napisane 2x uszczelka pokrywy zaworów oryginał BMW !!!!!!!!! niezłe jaja, nie dziwie się, że silnik się sypie...

    EDIT:

    Padło podejrzenie że się napinacz któryś przyciął i łańcuch rozrządu luźny i wali o obudowe, jak myślicie ? wsłuchałem się w silnik jeszcze raz dzisiaj, zagrzałem go bo chciałem zobaczyć czy na ciepłym silniku coś się polepszy ale nic, musiałbym zrzucić pokrywe zaworów w każdym razie od dołu to raczej nie jest ale stuki przenoszą się po całym silniku w zasadzie...
    Faktycznie,po przeczytaniu opini o zakładzie gdzie ''robili'' ten silnik,stanowczo odradzam ponowną wizyte.Widząc takie opinie,tą żekomą gwarancją można tylko podetrzec sobie tylek (o ile papier nie za twardy).Skoro piszesz,że odgłosy dochądzą ewidentnie gdzies z pod pokrywy,to je ściągaj albo niech ktoś Ci to zrobi,i może cos Ci sie uda zdiagnozować.Mimo wszystko,ja bym sie starał takiego silnika nie odpalać,a jak juz to w celach konkretnej diagnozy.Nie masz jakiegoś zaufanego mechanika w okolicy,ewentualnie kogoś kto ma troche wieksze pojęcie od Ciebie?

  10. #30
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2014
    Posty
    39
    BMW
    740i
    Skąd
    Wisła
    No właśnie rozeznałem temat mechaników, szukałem strikte szpeca od V8 w bmw i coś by się tu znalazło, zobaczymy w każdym razie do Wrocławia z Wisły nie pojadę 300km na lawecie, tymbardziej że warsztat masakra...

Podobne wątki

  1. [E38] Witam wszystkich. Nie nowy, ale za to nowy nabytek :)
    Przez SkeYT w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 24-03-2014, 11:35
  2. [E38] [e38] Witam i przedstawiam swoje 740i - nowy nie jestem :)
    Przez staszek w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 28-09-2013, 09:59
  3. [E38] Cześć! Jestem tun nowy z moją Bandit Maschinen Wagen e38 740I
    Przez tomala34 w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 29-03-2013, 16:39
  4. [elektryka] E65 730d mokra gabka pod wykladzina podlogowa (zwiazek z problemami z elektryka?)
    Przez bksjb w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 17-12-2012, 19:34
  5. [E38] Nowy właściciel Bmw 740i od Dealer25 :)
    Przez nuzbi w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 30-09-2012, 10:03

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •