Rób te ślizgi i łańcuch a resztę doczytaj w powyższym temacie :)
jak ogarniesz sprawę i zamkniesz silnik to obowiązkowo wymień termostat na 85oC, bo właśnie wysoka temperatura pracy powoduje, że te plastiki szybciej pękają...
Rób te ślizgi i łańcuch a resztę doczytaj w powyższym temacie :)
jak ogarniesz sprawę i zamkniesz silnik to obowiązkowo wymień termostat na 85oC, bo właśnie wysoka temperatura pracy powoduje, że te plastiki szybciej pękają...
zawsze pęka tylko łyżwa ? czy ślizg i napinacz boczny też się zdarzają ?
Rozrząd zamówiony kompletny, tj. łańcuch, 3 ślizgi - aso 1365zl z wysyłką, dobra cena? Do tego uszczelki pokrywy zaworów, dekli rozrządu, pod miskę, od razu robie tez uszczelki kolektora ssacego i dekla, nowe świece, jedna cewka padnięta, rolki napinacz i prowadzącą, paski wielorowkowe i łożysko kompresora klimatyzacji, uzbiera się ale będzie raz a dobrze.
BMW odebrane od mechanika, w sumie zostało wymienione: kompletny rozrząd na częściach z ASO, łańcuch IWIS, uszczelka miski olejowej, uszczelki pokryw rozrządu, simering czołowy wału, uszczelki pokrywy zaworów, uszczelka pompy wody oraz oringi, uszczelki kolektora ssącego, odmy (odma była wymieniana) i przepustnicy, przewód odmy wyczyszczony (a w zasadzie udrożniony bo to co tam było to podobno tragedia) oringi przy rurze separatora oleju, świece, 2 cewki, 3x rolka napinacza, łożysko kompresora klimatyzacji, paski wielorowkowe, oringi w miejscach gdzie styka się przewód z chłodnicą oleju skrz. biegów bo się pociło. Poza silnikiem wleciały nowe tarcze Textar, klocki idealne więc zostały. Na koniec oczywiście filtr oleju, olej 10W40, płyn chłodniczy i odpalanie :) Autko chodzi idealnie, silnik pracuje równo, nie trzęsie, wkręca się, no jestem w końcu zadowolony :) Kupiłem także felgi 20' z Alpiny - repliki oczywiście bo na oryginały nie stać :) Foto z kolegą hehehe ;) W tle moja 321 konna zabawka z klatką i 7er do wożenia pupy :)
![]()
Ostatnio edytowane przez racesupport ; 10-04-2014 o 05:58