ale skoro idzie to niech idzie :) a jak nie to będzie leżał na półce i czekał aż ktoś kupi BE1801 bez wzmacniacza :)
ale skoro idzie to niech idzie :) a jak nie to będzie leżał na półce i czekał aż ktoś kupi BE1801 bez wzmacniacza :)
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...
Wróciłem z delegacji i już po paru minutach pod dom podjechała moja bunia :) i... jest look i po pierwszych "testdrajwach" jest prowadzenie :)
Przód poszedł o 55 mm w dół jak to w K.A.W. jest stabilnie i nie ma skoków ani nerwowości, jest super ale może to dla tego że oprócz sprężyny poszła od nich cała kolumna z amorem, całość współgra z nivo doskonale, nie ma bujania dupką, nie ma podskakiwania dlatego komplet na tył zostaje w kartonie jakby tak nivo się spsuło kiedyś.
Mam pierwsze fotki z ciemności ale jeszcze bez regulacji z tyłu, więc nie wiem czy warto w ogóle je wrzucać jutro będę się bawił opuszczeniem nivo i jak ustalę wysokość to jeszcze raz na geometrię.
No i jeszcze jedno, servotronik to cudowna sprawa, poprawia prowadzenie przy szybkiej jezdzie a na parkingu kręcąc w miejscu myślałem najpierw, że nie poskręcali i kiera z krzyżaka spadła tak lekko się obracała :)
Jest moc, jest moc Panowie.
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...
DAJ FOTKI , JESTEM CIEKAW JAK SIE POSADZILA....jestes mi to winien bo po czesci to moja zasługa. czekam wiec
tak, po części Twoja, servotronik jest jak ze sklepu, zero luzu, idealna praca, wprost z E32 Adama :) jak dobrze że mu nie pasowała do końca przekładnia z R6 do V8 :P
masz fotę w ciemności:
ogólnie koło jest minimalnie poniżej lini błotnika
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...
fajnie jest, ja za to dajac ci przekładnie wsadziłem bez serwotronika i kapa jest fest, przy 180 szukam trasy i nie wiem co sie dzieje.
ps , a wiesz o tym ze w twoim aucie to siedzi wiecej tajli z mojego, ? maska , grill , zderzak, itp.
zderzak już wymieniłem na inny bo był zgięty, nerki też poszły do kosza i kupiłem drugie, a maska jest do wymiany bo jakieś fale dunaju ma na sobie :P
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...
no jak chłop za wszystko wydał 250 to sie dziwisz, chciał na sztuke i zrobił sztuke . mowie o kliencie przed tobą, ty na szczescie doprowadzisz ten pojazd do normlanosci odpowiednio go odszczurzając ....
Fajnie to siadło, ale tył też trzeba opuścić :)
S216A to cudowna sprawa. Też dokładałem :D
@Impex wiesz sam na bieżąco co i jak, zawieszenie jest już nówka sztuka całe oprócz nivo, zostały ściągnięte obie belki i cały zawias złożony od nowa na nowych wahaczach łącznikach i tulejach plus cała kolumna przód. wał zrobiony cały również od początku do końca. układ kierowniczy od drążków po przekładnie. auto w końcu się prowadzi. jest tak jak powinno być. a że wydech też robiony cały to pod auto przez najbliższy czas wchodzić nie muszę.
jako sprzedawca dobrze wiesz, że na kasie nie oszczędzam jeżeli chodzi o E32, czy to pierdółka czy grubsza sprawa ma być dobrze, w zawieszeniu oprócz Twojej przekładni wszystko jest nowe bo przecież nie będę brał używanego wahacza czy drążka do auta.
myślę że jak na auto nie nadające się nawet na części to już zrobiło się grubo i myślę że jest technicznie lepiej niż w niejednej "doinwestowanej"
została więc jeszcze sprawa blach ale to będę wymieniał stopniowo a potem całość pójdzie do roboty.
@Tuczi jutro zabawa z regulatorem nivo aż uzyskam oczekiwany poziom a potem jak pisałem wyżej geometria.
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...
auto masz super, nie przejmuj sie opinia innych, mi sie podoba i pewnie kazdemu innemu.
moim zdaniem aż za dużo do tego wkładasz ale to nie mój portfel tylko twoj, chcesz miec dobrze to masz.
e32 powoli zanika i mało sie juz widzi fajnych sprzetów.