Czujniki można zamienić. Jak najbardziej mógł się uszkodzić sterownik w czasie naprawy lub był już na wykończeniu a otwarcie go przyśpieszyło sprawę. Czy są błędy na obwód czujnika czy brak sygnału?
Czujniki można zamienić. Jak najbardziej mógł się uszkodzić sterownik w czasie naprawy lub był już na wykończeniu a otwarcie go przyśpieszyło sprawę. Czy są błędy na obwód czujnika czy brak sygnału?
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein
Oto co pokazuje INPA:
http://imageshack.com/a/img801/8092/l1ps.png
Jakieś sugestie?
To jest błąd sczytany od razu jak mi się kontrolki zapaliły 3dni po naprawie sterownika ABS. Od tamtego czasu nie miałem podpięte INPY, jutro podepnę ponownie i zobaczę czy czasem nie ma nowych błędów.
Te auto już mnie dobija;
Teraz jeszcze coś skrzynia nawala, gdy trochę przygazuję (np. podczas wyprzedzania) to nie redukuje mi biegów i cały czas trzyma wysokie obroty. Muszę przełączyć na ręczną skrzynię przełączyć 2 biegi wyżej aby obroty spadły i wtedy spowrotem włączam automat. Wtedy już sam sobie normalnie biegi przęłącza aż do czasy, gdy znów nie przygazuje.