Pokaż wyniki od 1 do 10 z 126

Wątek: E38 + m30 + turbo

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    93
    BMW
    e38,e36
    Skąd
    Lublin
    Cytat Zamieszczone przez Lucash Zobacz posta
    Widzę że bardzo się rzucacie do autora wątku. Nie znam się na silnikach doładowanych. Ale na pewno nie będę kogoś krytykował za to że ma ideę która nie jest mainsteamowa. Jeśli autor ma środki finansowe to pozwólcie mu je wydatkować zgodnie z jego wolą. Piszecie że ten silnik nie przeżyje 1.2 bar bez odprężania. Możliwe. Jeśli ten silnik ma wybuchnąć to proszę by autor próbne odpalanie auta przeprowadzał na ul. Wiejskiej

    Ode mnie tylko pytanie czy planujesz modyfikacje układu hamulcowego?
    Po radach "znawcow" jedynym miejscem gdzie mozna byloby bezpiecznie odpalic takie auto to poligon a kierowca powiniem miec stroj sapera.

    Nad hamulcami nie myslalem narazie nic. Nie jezdzilem jeszcze tym smochodem i nie wiem jak hamuje taka 740 ale z tego co paczalem to tam jest jednotloczkowy zacisk. Nie wiem jak to w fabryce wymyslili ze 3.0 i 3.5 ma 4 tloczkowe brembo a 740 jeden tloczek. Jak bedzie lipa to wjedzie wlasnie takie brembo na dobrej tarczy i powinno to zalatwic sprawe. Zawieszenie wyglada na b. zdrowe, ale tak samo sie wszystko okaze w praniu - jesli bedzie sie robic efekt motorowki to trzeba bedzie rozniez walnac jakis upgrade.

    Wiem ze to nie bmw, ale pokaze filmik auta ktore udalo mi sie zlozyc w tamtym roku i uzmyslowic "madralom" jak jezdzi silnik doladowany z FABRYCZNYM stopniem sprezania 9.2:1 (tak naprawde wiekszym poniewaz glowica byla pare razy liznieta) i doladowaniem 2 bary na zwyklym paliwie ze stacji. Samochod to audi s6 kombi (1700kg) a silnik to 2.2 5 cylindrow, odcinka 9000 obr. Oprucz korb i walkow silnik praktycznie seria.

    http://www.youtube.com/watch?v=Epjn7...ature=youtu.be

    Jakos nie wybuchlo :D

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar kasin
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    155
    BMW
    E38 735i
    Skąd
    Końskie
    Cytat Zamieszczone przez corey Zobacz posta
    Nie wiem jak to w fabryce wymyslili ze 3.0 i 3.5 ma 4 tloczkowe brembo a 740 jeden tloczek.
    a no tak to wymyślili że brembo ma tarcze 316 mm a 740i 740d i 750 (ma już chyba 2 tłoczki) ma tarcze 324 mm do tego większe klocki a wieć większa płaszczyzna cierna + zmniejszone grzanie sie tacz co przy masie prawie 2 tony nie trudno
    = lepsze hamowanie i oto taka ciekawostka ze świata BMW :)

    co do audi to jakie turbo tam siedzi ? skoro sam złożyłeś to audi to powinieneś wiedzieć że twoje m30 nie jest przygotowane , lećmy dalej sportowe wałki to koszt ok 3000 ,korby ok 3000 (i teraz czy zwykłe czy krótsze ale poco kupować takie same jak były jak w tej samej cenie masz krótsze ?do tego , głowica była cała czy jesteś farciarzem i nie była spękana pomiędzy zaworami ?jak poradziłeś sobie ze strojeniem silnika? jakie śiece siedzą bo przy 1.3bar normale świece w tym audi nie dają se rady po prostu iskra przygasa itp itdwieć koszt poszczególnych elementów przy tym audi to ok 12-13k + twoja robota i jeszcze pierdołki które wychodzą w miedzy czasie. skoro miałeś już do czynienia z uturbiomym silnikiem ba sam go skręciłeś to powinieneś wiedzieć z to nie jest takie proste i że twoje m30 nie jest przygotowane pod takie doładowanie
    Ostatnio edytowane przez kasin ; 03-02-2014 o 15:52

  3. #3
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    93
    BMW
    e38,e36
    Skąd
    Lublin

    Post

    moje m30 jest bardzo przygotowane ;) prosze, wytlumacz mi dlaczego wg. Ciebie nie jest - tylko jakies konkrety czyms poparte, bo tych ogolnikowych pierdol zaslyszanych z sieci juz mi sie powoli odechciewa czytac.

    audi: turbo to t76, kolektor wydechowy i dolotowy mojej produkcji. walki to nie 3000 i korby to nie 3000 tylko polowa tych sum.
    powiedz mi po co chcialbys oprezac ten silnik korbami ? zeby obnizyc sprawnosc? miec mniej mocy? czy tak jak koledzy wyzej poprostu tak gdzies w internecie przeczytales ze trzeba.
    glowica z 7a niepopekana. komputer sterujacy to EMU, strojenie oczywiscie jak wszystko we wlasnym zakresie. seryjnie tam sa platynowe bosche ktore sa gowniane, obecnie siadza tam ngk bkr7e - sa to zwykle miedziane swiece po 10zl ktore bardzo dobrze sie sprawuja w doladowanym silniku, w m30 oczywiscie siedza takie same.

    sprzeglo jest w wywazeniu, mam nadzieje je w tym tygodniu odebrac i oczywiscie wrzuce fotki.

    a i cewki w audi pochodza z silnika tfsi.
    Ostatnio edytowane przez corey ; 03-02-2014 o 16:03

  4. #4
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,130
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez kasin Zobacz posta
    a no tak to wymyślili że brembo ma tarcze 316 mm a 740i 740d i 750 (ma już chyba 2 tłoczki) ma tarcze 324 mm do tego większe klocki a wieć większa płaszczyzna cierna + zmniejszone grzanie sie tacz co przy masie prawie 2 tony nie trudno
    = lepsze hamowanie i oto taka ciekawostka ze świata BMW :)
    Nie tak do konca- hamulce tylko w 740i maja 324mm i zacisk z jednym tloczkiem ale 740d i 750i ma jeszcze wieksze 334mm i lepsze zaciski, obawiam sie jednak ze nawet i to bedzie za malo aby zatrzymac auto prawie 2x mocniejsze i wazace wiecej jak seria.

    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  5. #5
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    43
    BMW
    e30
    Skąd
    PL
    ja czekam na e38

  6. #6
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    93
    BMW
    e38,e36
    Skąd
    Lublin
    Cytat Zamieszczone przez matey Zobacz posta
    ja czekam na e38
    ej, przeciez zmieniles zdanie i czekasz na zdjecie sprzegla, nieprawdaz?

  7. #7
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    93
    BMW
    e38,e36
    Skąd
    Lublin

    Post

    Cytat Zamieszczone przez matey Zobacz posta
    Odwoluje to co powiedzialem, wystarczy mi zdjecie tego sprzegla i zabieraj 750.
    Ciagle nie wywazone lezy i czeka az je zrobia.
    Ale mam zdjecia z prac ktore dla Ciebie sa tak naprawde istotniejsze.

    Temat zmiany wielowypustu :


    Z drugiej strony:


    Tutaj po moim spawaniu, nie czyszczone.:



    Na zdjeciach widac rowniez osadzenie bierzni sprzegla na kole zamachowym, wszystko do m30.

    Na tygodniu bede mam nadzieje mial mozliwosc odebrania wywazonego i zrobie ladne zdjecia na silniku do e38.

    To wtedy sie umowimy na odbior 750i. OK?
    Ostatnio edytowane przez corey ; 09-02-2014 o 21:35

Podobne wątki

  1. [mechanika] Turbo w M30
    Przez Dzuda w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 01-11-2014, 16:05
  2. [E38] E38+m30+turbo
    Przez corey w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 21-01-2014, 13:56
  3. E38 V12 Alpina Turbo :]
    Przez Hermesso w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 19-12-2013, 08:17
  4. [ tuning] e38 turbo
    Przez Aru89 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 07-09-2010, 17:15

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •