A mnie się wydaje że 750 w serii F to jedyny słuszny silnik
nie sądzę że nowoczesne diesle będą lepsze od tego motoru
A z ciekawości qba co takiego złego słyszałeś?
A mnie się wydaje że 750 w serii F to jedyny słuszny silnik
nie sądzę że nowoczesne diesle będą lepsze od tego motoru
A z ciekawości qba co takiego złego słyszałeś?
https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
1. Zapychające się odmy prowadzące w konsekwencji do zatarcia motoru. Podobno mało kto zwraca na to uwagę, a zaniedbanie ma bardzo złe konsekwencje.
2. Padające turbiny
3. Problemy z pompami paliwowymi wysokiego ciśnienia - jak zresztą we wszystkich nowych silnikach BMW.
Z rozmowy z kilkoma mechanikami (w tym z ASO) wynikało, że lepszy od 4.4 biturbo jest motor 3.0 biturbo. Człowiek pracujący w ASO powiedział, że mieli wiele przypadków wymiany silnika 4.4 birurbo na gwarancji po przebiegach ok 50-60 tys km.
Proszę powyższego nie traktować jako moje "mądrzenie" - ja nie mam wiedzy o tym silniku, wiem to tylko ze słyszenia, może to wszystko nieprawda. Choć te kilka osób z którymi rozmawiałem zgodnie potwierdzali, że to niezbyt udany motor.
Tak samo można powiedzieć, że M70 jest nieudany, bo też ma swoje bolączki.