Strona 7 z 8 PierwszyPierwszy ... 5678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 76

Wątek: wymiana wyswietlacza na polift

  1. #61
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    100
    BMW
    E65 745i LPG
    Skąd
    Warszawa
    Ogarnięte wszystko jak potrzeba

    u mnie pojawiał się taki błąd jak u dealer25


    Trzeba zmienić datę auta w FA bo nowszy moduł MMI wariuje jeśli jest starsza od daty produkcji modułu

    A tu instrukcja z której korzystałem znaleziona na jakimś innym forum

    1. Open NCS Expert, Choose File then Load Profile then select the Fister Profile (Ja użyłem profilu Revtor) then Click OK
    2. Click F1 (VIN/ZCS/FA) to read vehicle data
    3. Click F3 (ZCS/FA f. ECU) to read FA from ECU
    4. Choose chassis model from list (E65) then click OK
    5. Choose the ECU to read VO from (CAS) then click OK
    6. The Model, VIN, and VO should then be displayed at the top. Click F2 (Enter FA) to modify VO
    7. Choose chassis model from list (E65) then click OK
    8. Verify that the VIN is correct (Note: the last digit is the checksum). Click OK
    9. Highlight production date in FA list (#0503) then click Delete button on the keyboard (#0503 is my production year, so yours will most likely be different)
    10. Enter new production date (#0904) in Attribute box then click Add then OK. (#0904 worked for me, but I started at #1204 and worked down until I no longer got a faulty VIN error)
    11. After the VO has been changed successfully you will be able to select the F6 (Back) button. (Make sure the new production date is shown in the VO at the top)
    12. Select F4 (Process ECU)
    13. Select MMIGT from the Choose ECU list then click OK, and click OK again after Enter SGET Data pop-up window appears.
    14. Click F4 (Read ECU). If everything goes as it should you won't get the dreaded Error by setting a ECU COAPI-1000: error and the NETTODAT.TRC pop-up window will appear. Click OK to close the pop-up window.
    15. Navigate to your NCS Expert work folder (C:\NCSEXPER\WORK) and open your FSW_PSW.TRC file with notepad and make your changes and then save the file as FSW_PSW.MAN
    16. Select F2 (Change Job) then choose SG_CODIEREN then click OK
    17. Verify that the Jobname is SG_CODIEREN and the ECU is MMIGT
    18. Select F3 (Execute Job)
    19. If the job runs successfully Job Ended will show under the Get Coded section and your MMI will reboot. If you want to make additional changes you can make them in the FSW_PSW_MAN and then just click F3 (Execute Job) again. This applies only if you keep NCS Expert open and keep the laptop connected.
    20. Check VO to make sure it has changed back to your real production date. If it hasn't then change it back.

    po tym zabiegu śmiało możemy kodować MMI i ustawiać go wg własnego wyposażenia auta acha i jeszcze jedno, za każdym razem jak zamkniemy NCS`a to data produkcji auta wróci do pierwotnych ustawień więc ponowne wejście na moduł MMI jest możliwy tylko wg tej instrukcji
    Ostatnio edytowane przez pietjawawa ; 09-09-2013 o 16:03

  2. #62
    Vip Vip Awatar dealer25
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,610
    BMW
    e66 750Li
    Skąd
    Wałcz
    Cytat Zamieszczone przez pietjawawa Zobacz posta
    Ogarnięte wszystko jak potrzeba
    gratulacje !!! :) napewno komuś się przyda ta instrukcja :)

  3. #63
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    100
    BMW
    E65 745i LPG
    Skąd
    Warszawa
    Kodowałem może z 3 raz w życiu i sobie poradziłem więc myślę że każdy kto raczkuje w tym temacie powinien sobie poradzić. Korzystać it`s free :p

  4. #64
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    708
    BMW
    E65
    Skąd
    Chełm
    No własnie tego mi brakowało! Dzięki chłopaki za pomoc!

  5. #65
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    708
    BMW
    E65
    Skąd
    Chełm
    No i klops. Najpózniejszą datą jaka mi weszła do NCS-a to #0305 a miałem oryginalnie #0303. Niestety błąd jak wyżej pokazuje się dalej! Co może być dalej nie tak???

  6. #66
    Vip Vip Awatar dealer25
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,610
    BMW
    e66 750Li
    Skąd
    Wałcz
    Cytat Zamieszczone przez lysy106 Zobacz posta
    No i klops. Najpózniejszą datą jaka mi weszła do NCS-a to #0305 a miałem oryginalnie #0303. Niestety błąd jak wyżej pokazuje się dalej! Co może być dalej nie tak???
    teraz musisz podłączyć stary monitor pojeździj z 2 dni i podłącz poliftowy- powinno pomoc bo nowy monitor potrzebuje tzw reset

  7. #67
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    708
    BMW
    E65
    Skąd
    Chełm
    Cytat Zamieszczone przez dealer25 Zobacz posta
    teraz musisz podłączyć stary monitor pojeździj z 2 dni i podłącz poliftowy- powinno pomoc bo nowy monitor potrzebuje tzw reset
    Stary juz sprzedany niestety. Nie lubie trzymac staroci.

  8. #68
    Vip Vip Awatar dealer25
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,610
    BMW
    e66 750Li
    Skąd
    Wałcz
    Cytat Zamieszczone przez lysy106 Zobacz posta
    Stary juz sprzedany niestety. Nie lubie trzymac staroci
    odłącz monitor i po 3 dniach podłącz i zobacz może się uda

  9. #69
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    100
    BMW
    E65 745i LPG
    Skąd
    Warszawa
    A jaki profil kolega wybral do kodowania w Ncsexpert. Ja wczoraj zauwazylem ze przez profil expert tez mialem ten problem po dluzszym czasie ale przez profil Revtor's wszystko smiga

  10. #70
    Początkujący Użytkownik Awatar Loszka
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    81
    BMW
    e65 735i 2002
    Skąd
    Suwałki

    Post

    Witam koledzy. Odkopuję stary temat ale mam pytanie. Wymieniłem w swojej buni sam ekran na polifta.. wszystko działa z wyjątkiem telefonu no i sterowanie nawiewem jest odwrotnie bo to monitor z anglika. W opcjach mam bluetooth, aux itd i tu moje pytanie...co mam dokupić żeby ten blutacz działał ? jaki moduł i czy da się to w ogóle uruchomić? Kolejna sprawa to poziom oleju. Wyświetla się komunikat ,,NO measurement currently possible".. pytam bo miło by było to ogarnąć. No i ten aux..musze kupić radio liftowe? Próbowałem wpiąć się sposobem z You tuba https://www.youtube.com/watch?v=s4imynuJ2Oc ale nie działa. :(
    Ostatnio edytowane przez Loszka ; 13-06-2018 o 07:39

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •