Klimy nie posiadam natomiast webasto jest.
Klimy nie posiadam natomiast webasto jest.
Tragedii nie ma, ale motor tłucze niemiłosiernie, Blacha i środek i "dyszka" pójdzie ;)
Powiedz jeszcze że działa :D? Jak tak to idealne na zime :) Ale w lato się już nie przyda.
(Oj laki kwestia gustu końcówki są oryginalne i nie są wyzywające E38 posiada dual Exhaust Mi się bardzo podoba podwójny wydech ale ten będę jeszcze troszkę modyfikował Myślę o wspawaniu końcówek chrom lub jakiś delikatnych nakładkach.Żeby było elegancko schludnie i wyglądało jak by tak miało być.)
Luki czujnik powinien być bo to on załącza też chłodzenie w przypadku przekroczenia temperatury. Zobacz doman czy masz w pobliżu pod pasem przednim kostkę z 2 lub 3 wtykami bo idą dwa typy tych czujników
Ostatnio edytowane przez ManiacDrifting ; 25-02-2013 o 18:08
webasta nie sprawdzałem ( akumulator jest uszkodzony ) a poza tym wole podjechać do gościa co się tym zajmuje niech dokładnie sprawdzi. Jak jechałem kiedyś z wrocka to widziałem płonąca ciężarówkę na parkingu. Zapaliła się od webasta także wole nie ryzykować. Tej nieszczęsnej kostki poszukam jutro i dam znać.
Kolego doman nie obraz się ale wiele lepiej wyglądających e32 rozebrałem na części:(.
I nie ze względu na silnik i zawieszenie tylko na blacharkę i ogólne zmęczenie autka.
Twoja 7er już troszkę przeszła, a składanie całego samochodu od podstaw to strasznie ciężka sprawa. Wiem bo sam to kiedyś zrobiłem, wyszło super ale w miedzyczasie miałem kilka kryzysów i przyrzekłem sobie że nigdy się czegoś takiego nie podejmę. A to tylko moja praca, nic nie mowie o kosztach!
Sam byłem światkiem takich operacji ale cóż takie życie że czasem lepsze się rozbiera a gorsze remontuje... Kolega też nie ma jakiś cudów do roboty bo gdyby miał to mechanicy bo go wyoili do ostatniej złotówki i jeszcze dobrze tego nie zrobili jak należy. Ale kwestie blacharki czy tapicerki nalezy zostawić fachowcowi jeśli sami tego nie umiemy. A mechanike i inne rzeczy najlepiej robić samemu i umieć to robić żeby nie pójść z torbami bo wiele można zrobić samemu i wcale nie trzeba się dużo znać żeby sobie ponaprawiać a zawsze można pytać też na forum bo w E32 zdarza się dużo pierdołek a jeździć z tym po znachorach to nie dosć że znachor prawdopodobnie robi to pierwszy raz albo co lepsze pierwszy raz grzebie przy e32 nie mając o tym pojęcia to jeszcze weźmie słoną dole i operacje wykona na tz. chama.
laki7 masz na pewno racje, ze czasami człowieka krew zalewa przy tego typu projektach. Odnawiałem kiedyś motocykl stara japonia kawasaki zx10 Tomcat '89 wsadziłem w niego kupę kasy, której i tak bym nie odzyskał no i mase godzin nie wspomne o nerwach. No i pewnego letniego dnia jechałem sobie taka mało uczęszczana droga, wchodzę w zakręt aż tu nagle psisko takie dość sporawe no i chciałem wyminąć i.... pobocze. Następnie moto zanurkowało w rowie i zrobiło fikoła . Wyobraź sobie moja mnie kiedy zbierałem moje totalnie rozbite cacko które wylądowało do góry kołami :(
Jak to przecze? Mam na myśli że drobne rzeczy jeśli mamy warunki np zawieszenie hamulce można zrobić samemu, lub jeśli nie mamy kanału to np. Regulację zaworów czy naprawy w układzie zapłonowym zrobimy samemu,
A na przykład robienie coś przy nagrzewnicy dmuchawie lub też gdzie nie działają szyby albo inne podobne sprawy też można to zrobić samemu lub przynajmniej spróbować a pojechać z tym do mechanika to zakładam że robił by pierwszy raz takie coś przy E32 pourywał by zaczepy lub coś uszkodził nie wiedząc jak zdemontować przy czym nawymyślał by że więcej rzeczy było zepsute albo sprawa byłą skomplikowana biorąc słoną zapłatę za "naprawienie" prosty przykład panelu ogrzewania/klimy gdzie żeby go wyjąć trzeba przesunąć zapadkę wiele e32 ma to złamane i zapomniane przez to że ktoś kto nie wiedział wyjął to na siłe,
Skolei grubsze rzeczy silnik skrzynia czy elektryka pozostawić tym co się natym sami znają jeśli my nie umiemy. Jeśli w tym sobie przecze to widocznie mam za mało synaps w mózgu żeby to ogarnąć.
A tu jeszcze wyjaśnie bo zauważyłem do czego zmierzałeś no racja jest tu pewne zaprzeczenie mam tu na myśli że najlepiej być zaradnym i umieć naprawiać auto, ale nawet jeśli się jest człowiekiem który się nie zna zbytnio na mechanice to w większosci wypadków wystarczą tylko chęci żeby coś naprawić np układ zapłonowy albo wymiana licznika czy jakiegoś czujnika a w razie jakiś wątpliwości można zapytać na forum gdzie ktoś napewno bedzie miał wiedze na dany temat i pomoże. A w ten sposób można oszczędzić troche pieniędzy a właśnie jeżdząc z byle drobnostką po mechanikach taka E32 może wiele kosztować bo sporo jest rzeczy ktore mogą niedomagać albo się zepsuć/wymagać naprawy,
Z drugiej strony anatol masz oko sam nie byłem świadom tego gdybym nie został uświadomiony baa jeszcze musiałem to przemyśleć zanim to zrozumiałem. Ale ciesze się że ty zauważając moją wpadkę się cieszysz :P
Ostatnio edytowane przez ManiacDrifting ; 25-02-2013 o 19:20