Strona 8 z 11 PierwszyPierwszy ... 678910 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 103

Wątek: 730 v8 manual+sekwencja

  1. #71
    Doświadczony Użytkownik Awatar rodzinabmw
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    3,221
    BMW
    było 730i V8 manual SATIN CHROME co mnie pokusiło by je sprzedać???
    Skąd
    okolice Sulechowa
    Cytat Zamieszczone przez kal!ber Zobacz posta
    dojechały spryki na lampy (jeszcze ich nie widziałem) jak tylko wróce do domu zabieram się za montarz dzięki 750il i m-system :) zastanawiam się nad dokładką tempomatu,warto?? co o tym myślićie??
    pewnie, że warto, sam dokładałem brakuje mi jeszcze tego czujnika z mocowaniem

  2. #72
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    1,309
    BMW
    było e32 735 1986r lpg e34 535i lpg 1991,730v8 manual 1992_sekwencja jest BMW e32 735is Italian milf
    Skąd
    rogi/krosno
    jak będe to kupował to też bez tego :( ale chyba w m30 jest takie samo jak v8

  3. #73
    Doświadczony Użytkownik Awatar rodzinabmw
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    3,221
    BMW
    było 730i V8 manual SATIN CHROME co mnie pokusiło by je sprzedać???
    Skąd
    okolice Sulechowa
    Cytat Zamieszczone przez kal!ber Zobacz posta
    jak będe to kupował to też bez tego :( ale chyba w m30 jest takie samo jak v8
    tego nie jestem pewny, zobacz czy w kabinie masz wtyczke do sterownika, u mnie była ukryta pod osłoną głosnika w nogach kierowcy.

  4. #74
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    1,309
    BMW
    było e32 735 1986r lpg e34 535i lpg 1991,730v8 manual 1992_sekwencja jest BMW e32 735is Italian milf
    Skąd
    rogi/krosno
    to dopiero jak będę w pl,

  5. #75
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    1,309
    BMW
    było e32 735 1986r lpg e34 535i lpg 1991,730v8 manual 1992_sekwencja jest BMW e32 735is Italian milf
    Skąd
    rogi/krosno
    Dawno nic nie pisałem
    ostatnim czasy:
    -spryski na aucie(do końca nie podłączone)
    -tempomat założony i jest sprawny
    -nowe sondy
    -czujniki wału i wałka
    -nówka przepływka
    -nowe czujniki klocków
    -nowe klocki przód
    -nówki sztuki opony tył
    -czujnik płynu w zbiorniczku (brak komunikatów na liczniku wkońcu)
    -wymieniony środkowy drążek kierowniczy
    -luz na przekładni zlikwidowany
    -poduszka silnika
    -podpora wału
    -łączniki z tyłu tzw ósemki
    pozostało mi zmienić środkowy wydech bo się pomału.........
    więcej grzechów nie pamiętam:]

  6. #76
    Damian Vip Awatar vramzes
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    2,952
    BMW
    EX : E36 320 , e32 730 iA , e38 730i manual, e32 730 Shadow Line, e46 320 individual , e53 3.0i
    Skąd
    BRALIN
    czyli prace się posuwają :) super :) tak trzymać :D

  7. #77
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    1,309
    BMW
    było e32 735 1986r lpg e34 535i lpg 1991,730v8 manual 1992_sekwencja jest BMW e32 735is Italian milf
    Skąd
    rogi/krosno
    pomału do przodu:)

  8. #78
    Damian Vip Awatar vramzes
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    2,952
    BMW
    EX : E36 320 , e32 730 iA , e38 730i manual, e32 730 Shadow Line, e46 320 individual , e53 3.0i
    Skąd
    BRALIN
    otóż to :D też chcę tempomat zakładać dużo z tym trzepaniny?

  9. #79
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    1,309
    BMW
    było e32 735 1986r lpg e34 535i lpg 1991,730v8 manual 1992_sekwencja jest BMW e32 735is Italian milf
    Skąd
    rogi/krosno
    u mnie nie było,tylko że mam od automata bez czujnika sprzęgła.Kolega yaz ma to ładnie opisane w swoim blogu:) środek to zmieniasz dolna obudowe wstawiasz manetkę podłanczasz w kostke(jak masz instalacje pod tempomat) ps.poszukaj tematów było sporo o tym ale do v8 w m30 nie wiem gdzie powinien być silniczek od tempomatu pzdr:)

  10. #80
    yazg.o.t. Vip Awatar yaz
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    2,707
    BMW
    e243164gt
    Skąd
    inąd
    Blog
    14
    W m30 silnik od tempomatu jest mocowany przy kielichu po stronie kierowcy, naturalnie pod maską :)
    Sterownik do tempomatu należy zamontować w skrzynce z kompami - skrzynka z kolei jest pod maską po stronie pasażera, między podszybiem, a kielichem. Jest w niej miejsce na sterownik tempomatu.
    Jeżeli chcesz sprawdzić czy masz instalację pod tempomat w aucie to sprawdź czy we wspomnianej skrzynce z kompami masz niebieską, podłużną wtyczkę, lub po stronie kierowcy pod maską nie wala się okrągła wtyczka (nie pomyl jej tylko z wtyczką do EML). Jeżeli ich nie ma to okablowanie można dołożyć.
    Ja u kolegi, który ma m30 dokładałem całą instalację, bo on nie miał kawałka przewodu od tempomatu. Teraz cieszy się z użytkowania tej opcji.
    W każdym bądź razie, jak coś to pisz na priv.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •