Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21

Wątek: Dziwne zachowanie Check Control w czasie jazdy.

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Kafarek
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    839
    BMW
    E32 750i
    Skąd
    Tczew
    Blog
    2
    Cytat Zamieszczone przez ttrol Zobacz posta
    Akumulator nie ma tutaj nic do rzeczy.
    Dlatego też zastanowiło mnie dobre napięcie ładowania.. Auto bez akumulatora powinno ładnie pracować.. Na samym alternatorze..
    Z drugiej strony osprzęt leci na aku, a trochę tego stuffu obciążającego elektrykę wsadziłem w ostatnim czasie.. Ciul wie.. Sprawdzę ten licznik i kostki, ale czuję w moczu że to nie to :/ Nie wiem czy mogę wiązać to z tym, ale przy jeździe ~ 160km/h długi czas, silnik przerywa i jest to wyraźnie odczuwalne.. Jedno szarpnięcie i potem ok.. Jakby prunt uciekał.. Gdyby siadała jedna strona silnika, nie było by to tak mocno wyczuwalne, więc wnioskuję że obie padają synchronicznie. Przy prędkościach mniejszych niż 90 km/h i większych niż 200km/h nawet ciągle, nic się nie dzieje. Zero szarpania, zero zająknięcia.. Chcę wymienić filtry paliwa i pompy, ale nie wiem czy to to.. Ogólnie zero problemów.. tylko te komunikaty i te szarpanie raz na miesiąc.. Nie wiem czy mogę to ze sobą wiązać, choć oba objawy wyszły jednoczasowo....


    -----> www.e32.750i.pl <-----

  2. #2
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez Kafarek Zobacz posta
    Dlatego też zastanowiło mnie dobre napięcie ładowania.. Auto bez akumulatora powinno ładnie pracować.. Na samym alternatorze..
    Z drugiej strony osprzęt leci na aku, a trochę tego stuffu obciążającego elektrykę wsadziłem w ostatnim czasie.. Ciul wie.. Sprawdzę ten licznik i kostki, ale czuję w moczu że to nie to :/ Nie wiem czy mogę wiązać to z tym, ale przy jeździe ~ 160km/h długi czas, silnik przerywa i jest to wyraźnie odczuwalne.. Jedno szarpnięcie i potem ok.. Jakby prunt uciekał.. Gdyby siadała jedna strona silnika, nie było by to tak mocno wyczuwalne, więc wnioskuję że obie padają synchronicznie. Przy prędkościach mniejszych niż 90 km/h i większych niż 200km/h nawet ciągle, nic się nie dzieje. Zero szarpania, zero zająknięcia.. Chcę wymienić filtry paliwa i pompy, ale nie wiem czy to to.. Ogólnie zero problemów.. tylko te komunikaty i te szarpanie raz na miesiąc.. Nie wiem czy mogę to ze sobą wiązać, choć oba objawy wyszły jednoczasowo....
    Hej, sprawdź to co napisałem. Ja również jeździłem z odpiętym aku i było ok. Przerywanie nie będzie związane z licznikiem, co nie znaczy, że nie jest to powiązane z usterką elektryczną, bo właśnie taka może być.
    pozdrawiam Bartek

Podobne wątki

  1. [ elektronika] CHECK CONTROL
    Przez PiK-MaN w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 14-03-2013, 09:54
  2. [ elektryka] Nie działa check control
    Przez borrad w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 16-05-2012, 21:48
  3. Check Control i palący się bezpiecznik nr.15
    Przez aras232 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 29-06-2011, 23:35
  4. [ elektronika] Testy - Check-Control
    Przez olejus w dziale instrukcje / schematy
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 02-01-2009, 12:55

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •