Może wypowie się ktoś jeszcze?? Bo blacharz mi mówił że próg wycięty z innego e38 się nie nadaje bo trzeba coś tam rozwiercać itd. Wie ktoś może o co chodzi??
Może wypowie się ktoś jeszcze?? Bo blacharz mi mówił że próg wycięty z innego e38 się nie nadaje bo trzeba coś tam rozwiercać itd. Wie ktoś może o co chodzi??
Łączenia na spawach i bardzo dużo precyzyjnej pracy nad spasowaniem, druga sprawa opisz dokładnie sytuację co jest z obecnym progiem iż chcesz go wymienić, może to ułatwi rozmowę ponieważ w wielu przypadkach ludzie kupują progi a tylko część z tych progów wycinają i wspawują do siebie.
Ostatnio edytowane przez extino ; 20-04-2012 o 20:46
Chodzi o to że kupilem auto z uszkodzonym progiem tak jakby ktoś udeżył w jakiś kamień albo krawężnik i próg jest wgnieciony od przedniego błotnika tak do połowy i blacharz powiedział żebym nie kupował wycinanego bo z nim bedzie problem, ale jutro do niego jade to jeszcze się z nim rozgadam co i jak.