Pokaż wyniki od 1 do 10 z 35

Wątek: Kontrola trakcji

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Doświadczony Użytkownik Awatar MariuszE38
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    1,161
    BMW
    Sprzedane
    Skąd
    Toruń
    Cytat Zamieszczone przez sebobass Zobacz posta
    ASC+T to system który nie pozwoli doprowadzić do poślizgu kół podczas przyspieszania DSC wyprowadzi auto z poślizgu podczas skręcania to jest podstawowa różnica.
    Totalna bzdura. ASC+T tak samo wyprowadzi auto z poślizgu. Różnica jest taka, że ASC to tylko zamknie Ci przepustnicę przez co zmniejszy obroty silnika; ASC+T to dodatkowo przyhamowanie kół tylnych; DSC hamuje tym kołem którym chce (przednie też) dodatkowo "widzi" w jakim położeniu są koła dzięki czujnikowi obrotów na kolumnie.
    Nie ma przycisku ASC+T. Jest tylko ASC lub DSC. To czy masz ASC czy ASC+T wychodzi po rozkodowaniu VIN-u :D
    Ostatnio edytowane przez MariuszE38 ; 10-02-2012 o 08:00
    ex:
    E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
    E38 728iA Shadowline Individual
    E53 X5 4,4i Sport Pack

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •