kolego hatekraft ; czyli chcesz założyć dyfer o MNIEJSZYM PRZEŁOŻENIU więc tylko osłabisz auto przy starcie z miejsca
kolego hatekraft ; czyli chcesz założyć dyfer o MNIEJSZYM PRZEŁOŻENIU więc tylko osłabisz auto przy starcie z miejsca
Wiesz, chodzi tylko o to, że zmiana przełożenia dyfra MA znaczenie.
Więc proponuję założenie dyfra o mniejszym przełożeniu, dzięki temu widać będzie wyraźnie różnicę.
Co do V12 -- o zrywaniu przyczepności napisałem "DSC się częściej się będzie wtrącał" - czyli o uślizgu.
Ale jest jeszcze II bieg i kolejne - tam większą siłę napędową da się dobrze wykorzystać na innym dyfrze.
Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...
Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
G. K. Chesterton