Pokaż wyniki od 1 do 10 z 36

Wątek: Wymiana dyfra, a ...

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    489
    BMW
    745 e65
    Skąd
    janów lub
    kolego hatekraft ; czyli chcesz założyć dyfer o MNIEJSZYM PRZEŁOŻENIU więc tylko osłabisz auto przy starcie z miejsca

  2. #2
    (pre) Neo Katechu Men Vip Awatar hatecraft
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,088
    BMW
    735i - E38 FL Aut.
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    7
    Cytat Zamieszczone przez jędrek Zobacz posta
    kolego hatekraft ; czyli chcesz założyć dyfer o MNIEJSZYM PRZEŁOŻENIU więc tylko osłabisz auto przy starcie z miejsca
    Wiesz, chodzi tylko o to, że zmiana przełożenia dyfra MA znaczenie.
    Więc proponuję założenie dyfra o mniejszym przełożeniu, dzięki temu widać będzie wyraźnie różnicę.

    Co do V12 -- o zrywaniu przyczepności napisałem "DSC się częściej się będzie wtrącał" - czyli o uślizgu.
    Ale jest jeszcze II bieg i kolejne - tam większą siłę napędową da się dobrze wykorzystać na innym dyfrze.
    Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...

    Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
    G. K. Chesterton

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •