Pokaż wyniki od 1 do 10 z 28

Wątek: Pompa wspomagania!!

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Doświadczony Użytkownik Awatar arturo193
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    2,178
    BMW
    W planach E38 750i
    Skąd
    Norwegia
    Cytat Zamieszczone przez Aduś 81 Zobacz posta
    na mojej etykiecie jest pokazana wajcha ze skrzyni biegów i napis jest AUTOMATIC TRANSMISSION FLUID myślę że to jest to,ale wolę się upewnić
    Jeżeli gdzieś na butelce napisane jest,że spełnia normę Dexron II lub D II to powinien być OK...A właśnie ile oleju ma być w tym zbiorniczku...do korka przymocowana jest taka jakby miarka o trzech stopniach grubości...taka rurka...do którego poziomu ma sięgać olej?
    Ostatnio edytowane przez arturo193 ; 22-12-2011 o 15:00
    Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mati-e28
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    387
    BMW
    740i 99r. 320d 00r.
    Skąd
    Malbork.pl `s-Hertogenbosch.nl
    atf 220 d II atf dextron 2 atf dII to te same oleje..zasadniczo rozróżniamy dwa typy olei atf (czerwony) jest DII i DIII ty musisz miec DII chyba ze masz nivo to wtedy potrzebujesz chf 11s (zielony).. cieknące węże wspomagania to przypadłość bmw znana nie od dziś... ciężko zajechać pompę, wiedz ogarnij te przewody polecam org.aso ... w nl nie drogo.. sam niedawno zmieniałem.. nowe cybanty nie uszczelnią na długi czas gdyż to cały wąż się poci a nie tylko na złączeniu ..

    http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...ing_oil_pipes/ nr 1 i nr 21 po rysunku dojdziesz gdzie co i jak podłączyć

  3. #3
    Vip Vip Awatar Adus81
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    938
    BMW
    e38 740i V8
    Skąd
    Śląskie/Racibórz
    Cytat Zamieszczone przez mati-e28 Zobacz posta
    atf 220 d II atf dextron 2 atf dII to te same oleje..zasadniczo rozróżniamy dwa typy olei atf (czerwony) jest DII i DIII ty musisz miec DII chyba ze masz nivo to wtedy potrzebujesz chf 11s (zielony).. cieknące węże wspomagania to przypadłość bmw znana nie od dziś... ciężko zajechać pompę, wiedz ogarnij te przewody polecam org.aso ... w nl nie drogo.. sam niedawno zmieniałem.. nowe cybanty nie uszczelnią na długi czas gdyż to cały wąż się poci a nie tylko na złączeniu ..

    http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...ing_oil_pipes/ nr 1 i nr 21 po rysunku dojdziesz gdzie co i jak podłączyć
    Wielkie dziękipodejdę i popytam się w serwisie co i jak,no i oczywiście ceny mnie interesują ps.codziennie ich odwiedzam,może jakaś zniżka;)!!

  4. #4
    Vip Vip Awatar Adus81
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    938
    BMW
    e38 740i V8
    Skąd
    Śląskie/Racibórz
    Cytat Zamieszczone przez arturo193 Zobacz posta
    Jeżeli gdzieś na butelce napisane jest,że spełnia normę Dexron II lub D II to powinien być OK...A właśnie ile oleju ma być w tym zbiorniczku...do korka przymocowana jest taka jakby miarka o trzech stopniach grubości...taka rurka...do którego poziomu ma sięgać olej?
    tak,tak wiem jak wygląda miarkachodziło mi tylko o ten olej,ale jest taki jaki być powinien;)!!W sobotę zabiorę się za wymiane Dzięki bardzo za pomoc i za zainteresowanie się tematem ps.już jest awaria:(spowodowana nie pompom wspomagania,tylko zatartą rolką napinacza,zmylił mnie cieknący olej z przewodów,ale to już w innym dziale

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •