Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 24

Wątek: Operacja M60B40- stukajaca panewka[?]

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    527
    BMW
    wiele
    Skąd
    Śląsk
    dokladnie, tłokom nic nie będzie chyba że zawory się ukruszyły to wtedy może być lipa.

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2011
    Posty
    171
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    berlin
    panowie, dol silnika jest ok poniewaz sytuacja miala miejsce przy o.k 1200-1500obr/min nawet nie slyszalem zadnego stukniecia nawet... mialem do wyboru swap m60b40 z e32 z 93r z zatarta panewka, lub m62b35 z 97r od e38 ze skrzynia tiptronic, kompami,wziazkami itp, za okazjonalna kwote bo od znajomego a wszystko sprawne ,silnik jak i skrzynia... za 2500zl wiec zdecydowalem sie na ta opcje, pozostaje kwestia przyprowadzenia auta z wejherowa do szczecina i czekanie :) przy okazji wymienie oleje, filtry , sprawdze dokrecenie pompy oleju, zmienie tarcze z klockami(polecacie/odradzacie jakies firmy? ) oraz koncowki drazkow , drazek srodkowy czy jak to sie zwie no i zbierznosc do ustawienia :) mam nadzieje ze e38 odwdzieczy mi sie za 2 zycie , a bedzie na pewno doinwestowana z czasem

  3. #13
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    Cytat Zamieszczone przez dobrus Zobacz posta
    dokladnie, tłokom nic nie będzie chyba że zawory się ukruszyły to wtedy może być lipa.
    dokladnie, naprawialem juz kilka silnikow i niewidzialem aby po peknieciu paska blok, wał czy tloki byly uszkodzone, niemowie ze sie niezdaza, ale jak tlok niejest polamany, to na 100% reszta jest sprawna

  4. #14
    Doświadczony Użytkownik Awatar arturo193
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    2,178
    BMW
    W planach E38 750i
    Skąd
    Norwegia
    Kiedyś miałem BMW 323 był to model E21...w czasie rozruchu,gdzie obroty były bardzo niskie co jest rzeczą oczywistą,pękł pasek rozrządu...zawory pogięte,jeden całkowicie złamany,uszkodzona głowica oraz tłok.
    Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    489
    BMW
    745 e65
    Skąd
    janów lub
    koledzy w silniku który nie ma smarowania mogło obrócic panewke główną więc blok złom także wałki rozrządu pracowały na sucho natomiast po kolizi rozrządu mogły odkrztałcic sie korbowody

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    527
    BMW
    wiele
    Skąd
    Śląsk
    po kolizji rozrzadu korbowody się na pewno nie odkształcą, bo dużo szybciej poddadzą się zawory. jak juz mowilem o ile nic sie nie urwalo to dol silnika powinien byc ok w przypadku kolizji rozrzadu.

  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    489
    BMW
    745 e65
    Skąd
    janów lub
    kolego jest taka możliwośc dodatkowo silniki bmw mają bardzo delikatne korbowody mogą to być niewidoczne odkształcenia które będą powodować nierówną pracę silnika

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Rafciu
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    523
    BMW
    E38, 740iL, 2000rok
    Skąd
    Góra Kalwaria
    Jędrek, korby w v8 są kute...

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    527
    BMW
    wiele
    Skąd
    Śląsk
    kute czy nie kute jakie by nie byly nie ma szans na ich wykrzywienie przez pocałunek z zaworami. Jędrek porównaj sobie przekrój korby i przekrój trzonka zaworu to wszystko będzie jasne. :)

  10. #20
    Doświadczony Użytkownik Awatar arturo193
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    2,178
    BMW
    W planach E38 750i
    Skąd
    Norwegia
    Cytat Zamieszczone przez dobrus Zobacz posta
    kute czy nie kute jakie by nie byly nie ma szans na ich wykrzywienie przez pocałunek z zaworami
    Dokładnie...juz napisałem,że spotkała mnie taka historia w życiu...nic się nie stało poza połamanymi zaworami i uszkodzoną głowica oraz tłokiem...korbowody,wał i panewki bez szwanku...po remoncie głowicy silnik chodził jak nowy...Pozdrawiam.
    Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •