A hamowałeś nimi dwa razy pod rząd, zaraz po sobie, przykładowo z 180 km/h do 80 km/h :?:
A hamowałeś nimi dwa razy pod rząd, zaraz po sobie, przykładowo z 180 km/h do 80 km/h :?:
Jak na razie jestem zdrowy psychicznie i nie wiem po co miałbym robic takie próby ....
Po założeniu tarcz i klocków ,hamowałem jak zaleca producent ,nie pamietam dokładnie ,ale chyba trzeba hamować od 80 km do 30 km , srednio mocno ,tak powtarzac 6 razy. Na tarczach BOSCHA była farba jaka po tym zabiegu sie sama starła i tak powinno być.
Pozdrawiam :)
Miałem nadzieję, że też jestem zdrowy psychicznie :p
Takie sytuacje bez problemu potrafią zdarzyć się na polskich autostradach, gdzie z braku większej ilości pasów TIRy muszą wyprzedzać skrajnym lewym, nierzadko zajeżdżając drogę innym
Jak na razie wynik Bosch vs. Zimmermann vs. ori -> 2:0:0
Teraz to mam zagwostkę, wybierałem spośród dwóch, teraz mam trzy firmy![]()
Potrzebuję od Was pomocyw sprawie regeneracji zacisków... Zaciski zostały wypiaskowane i polakierowane, więc teraz czas na wymianę wszelkich gumek oraz złożenie wszystkiego do kupy. I tu pojawiają się pytania:
- Z jakim momentem dokręcić śruby prowadzące (nr 7):?:
- Które elementy posmarować i jak obficie pastą do układów hamulcowych (nr 13):?:
:icon_rolleyes:
Ostatnio edytowane przez kuba__s ; 05-10-2011 o 11:02