U mnie przy podobnej sytuacji (zapowietrzał sie ukłąd wysokeigo cisniania i był kłopot z odpalaniem) było identyko, ale przyczyną był rozrusznik ktory nagle odmówił posłuszeństwa.
 
			
			 
					
				
			
			 
			
				U mnie przy podobnej sytuacji (zapowietrzał sie ukłąd wysokeigo cisniania i był kłopot z odpalaniem) było identyko, ale przyczyną był rozrusznik ktory nagle odmówił posłuszeństwa.
 
			
			 
					
				
			
			 
			
				 
			
			 
					
				
			
			 
			
				Witam
Opiszę swój problem gdyż jest bardzo podobny do tego w tym wątku. Od pół roku użytkuję 740d z 12.1999. Auto miało problem z układem ABS/DSC, po wymianie czujników, okazało się, że to jednak sterownik przy pompie. Tu zaczęły się schody, opiszę co zrobiłem bo auto jak na razie nie odpala.
1.Zdemontowałem sterownik ABS/DSC
2.Zabezpieczyłem folią pompę
3.Auto zostało odpalone 2-3 razy bez sterownika.
4.Po tym jak przestało odpalać na zegarach przestały wyświetlać się biegi, przy drążku dioda podświetla wbity bieg
5.Ponownie został zamontowany sterownik ABS
6.Po wizycie w warsztacie wiadomo iż nie ma napięcia na rozruszniku, rozrusznik sprawdzony i na 100% sprawny
Moje pytanie jest takie czy problemem jest elektronika skrzyni biegów, czy w jakikolwiek sposób powiązane jest to ze sterownikiem ABS?
Czy diagnostyka komputerowa rozwiąże problem?
Co sprawdzić w pierwszej kolejności?