Pokaż wyniki od 1 do 10 z 30

Wątek: E38 Zawieszenie

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Cytat Zamieszczone przez tomaszeklolek Zobacz posta
    kolego coboss, słyszę głośniejszą pracę zawieszenia z przodu, na poligonie pod moim domem czuje też jakby dziwne stuki na kierownicy. Wahacze z przodu maja moze 5000 km... Podobno jestem strasznie przewrazliwiony bo przeszkada mi wszystko hehe
    Też jestem taki :/
    Ogólnie jeżeli coś czujesz na kierownicy, typowe przenoszenie jakiś drgań i stuków to będziesz miał też luz w elementach kolumny kierowniczej taka jest moja opinia, jak będziesz robił amory to zajrzyj też do tego. Co do amorów to Sachs ma specyfikację oryginału, Bilstein jest twardszy i podobno stawia wyżej auto niż fabryczny amor, jeżeli lubisz komfort i wygodę zastosowałbym bez dwóch zdań Sachsa.
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    321
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    WLKP
    Blog
    19
    rozmawialem z krzyśkiem vel 7ka. Polecał bilsteiny + sprężyny m-technika
    Nie wiem co wybrac, lubie komfort ale z drugiej strony jezdze tez szybko w trasie i czesto przeszkadzalo mi bujanie samochodu

    Co do sprężyn Aso znowu nie wie czy da rade do standardowych amorków i polecają wymiane np amortyzatorów na m, odbojów itd
    Ostatnio edytowane przez tomaszeklolek ; 31-01-2011 o 12:50
    e38 m62TUb44 740i

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mati-e28
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    387
    BMW
    740i 99r. 320d 00r.
    Skąd
    Malbork.pl `s-Hertogenbosch.nl
    Cytat Zamieszczone przez coboss Zobacz posta
    Też jestem taki :/
    Ogólnie jeżeli coś czujesz na kierownicy, typowe przenoszenie jakiś drgań i stuków to będziesz miał też luz w elementach kolumny kierowniczej taka jest moja opinia, jak będziesz robił amory to zajrzyj też do tego. Co do amorów to Sachs ma specyfikację oryginału, Bilstein jest twardszy i podobno stawia wyżej auto niż fabryczny amor, jeżeli lubisz komfort i wygodę zastosowałbym bez dwóch zdań Sachsa.
    coboss troszkę zamieszałeś i możesz wprowadzać z leksza w błąd autora postu myląc kolumnę z przekładnia kierowniczą.... jedyne co może siąść w kolumnie to jej krzyżak łączący ją właśnie z przekładnia kier. przekładnia kierownicza ma śrubkę na imbus z kontrą do kasowania luzu.. luz kasujemy na wyprostowanych kołach... a i jeszcze jedno jak to możliwe ze amortyzator ustala wysokość samochodu .... ps do autora... sprawdz łacznik miedzy kierownicą a fotelem :D

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •