ok. 150zl kosztuja uszczelki rozrzadu (uszczelniacze walu, napinacza itp.itd.), jak chcesz bawic sie w rozbieranie to warto lancuch, slizg oraz napinacz wymienic. Ale dla mnie to troche niepotrzebna robota, jezeli zawory ustawiales i kompresja jest dobra, plynu chlodniczego ci nie ubywa oraz zbytnio oleju nie przepala to nie mam sensu rozbierac. Ja tez mam M30B35 i tez mnie denerwowalo stukanie, bylem na ustawieniu zaworow (2 razy) i dopiero za drugim zostaly ustawione ale nadal slychac, gosc mowil ze nie sa to zawory hydrauliczne i bedzie je zawsze troche slychac, pomierzyli kompresje wyszla 10.5, oleju nie bierze. plynu nie ubywa i odradzali mi wymiane lancucha i grzebanie w glowicy. A goscie sie znaja bo robia tylko BMW
(http://autoclassicservice.pl/). Sam sie zastanawialem nad takm remoncikiem ale koszta takiego sensownego remontu sa takie co praktycznie "nowe" e32.