Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 30

Wątek: E38 Zawieszenie

  1. #11
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Cytat Zamieszczone przez dOOm_PL Zobacz posta
    Ja ci powiem tylko jedno- zmień amory- nie sadze zęby kolumna lub krzyżaki były tak wywalone...
    Na pewno nie to. Ja mam amory na śmietnik i nie ma to kompletnie nic wspólnego z problemem jaki opisuje tomaszeklolek
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik Awatar dOOm_PL
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    455
    BMW
    740iA individual;) / e36 Coupe
    Skąd
    Przemyśl
    Cytat Zamieszczone przez coboss Zobacz posta
    Na pewno nie to. Ja mam amory na śmietnik i nie ma to kompletnie nic wspólnego z problemem jaki opisuje tomaszeklolek
    To musisz mi wytłumaczyć dlaczego po zmianie amorów u mnie problem ustał- a miałem jak u niego. Od tego bicia to aż krzyżak mi się wybił na kolumnie tak więc nie było wesoło.
    Pisze tylko z mojego doświadczenia
    Jade wolno ale ciagle przed toba:)

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    321
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    WLKP
    Blog
    19
    kolumne można 'regenerować' czy tylko podmienić na inną?
    e38 m62TUb44 740i

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    630
    BMW
    m60b40
    Skąd
    ZGY!
    mialem tak jak ty, okazaly sie amory, najlepsze w tym to, ze na przegladzie byly jeszcze w normie. stukal mi tylko prawy amorek, przy lozysku bylo czuc lekki luz

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    321
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    WLKP
    Blog
    19
    coraz bardziej slucham i faktycznie nie tyle co wielkie stuki co glosniejsza praca amora chyba to jest. Też właśnie prawa przednia strona. Poczekam chyba na wiosne bo szkoda teraz nowe amory po tych dziurach katować
    e38 m62TUb44 740i

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik Awatar BRABUS
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    864
    BMW
    E32 735iL & Espace4 & K1200RS ;)
    Skąd
    Mwek
    to myslisz ze na wiosne drogi beda lepsze?

  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    321
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    WLKP
    Blog
    19
    Tak, droga która samochód robi połowe jak nie 3/4 swojego przebiegu w połowie jest wyremontowana, druga połowa ma zacząć być robiona od wiosny tylko gorzej jak im to zajmie 3 lata a nie 4 miesiące
    e38 m62TUb44 740i

  8. #18
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Cytat Zamieszczone przez dOOm_PL Zobacz posta
    To musisz mi wytłumaczyć dlaczego po zmianie amorów u mnie problem ustał- a miałem jak u niego. Od tego bicia to aż krzyżak mi się wybił na kolumnie tak więc nie było wesoło.
    Pisze tylko z mojego doświadczenia
    To, że może Ci coś paść to ok to oczywiste ale amor nie ma nic do odczuwalnego bicia kierownicy. Maiłem kolejno wymieniane wszystko co możliwe i jedyne kiedy odczuwałem cokolwiek na kierownicy to gdy był wytrzaskany drążek a tak nigdy nic nie przenosiło się na kierownicę. Jeżeli stuki są ewidentnie przenoszone na kolumnę to szukałbym problemów dokładnie w tym elemencie.
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    630
    BMW
    m60b40
    Skąd
    ZGY!
    nie zgodze sie z toba coboss, robilem kapitalke przodu. lacznie ze srodkowym, poza amorami. po nie dlugim czasie zaczelo trzepac kiera, meczylem sie sprawdzalem, okazalo sie ze amory:) a na przegladzie bylo dobrze:/

  10. #20
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Chyba nadal wszyscy błądzimy. Należy rozróżnić stuki-bicie-szarpanie itd.
    Widzę, że coś źle odczytałem post. Nie wiem dlaczego może kolega który zakładał temat poprawił to sformułowanie. Kojarzę, że pisało:
    "czuję stukanie na kierownicy" jeżeli się mylę przepraszam za wprowadzenie w błąd. Teraz widzę, że jest napisane "Słyszę stukanie" a to zmienia diametralnie sytuację.
    Co do amorów (już zdiagnozowanych) dodam, że najlepiej to czuć przy zjeżdżaniu z podniesionego przejścia dla pieszych, wtedy chyba najmocniej czuć, że amortyzator podziękował za współprace tyle co do moich spostrzeżeń w tym temacie.
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •