Elektrozawory masz do wymiany lub regeneracji :)
Elektrozawory masz do wymiany lub regeneracji :)
ajak powinno prawidłowo działać ogrzewanie w E32 z klimą ?
a za co odpowiedzialne są te elektro zawory? to one rozdzielają gdzie ma isc cieple powietrze ? jezeli tak to jak cieple idzie na szybe i na nogi oraz tylko na szybe to chyba one dzialaja bo jezeli by niedizalaly to by cieple nielecialo chyba ? ze srodkowych kratek tez powinno leciec cieple powietrze ?
http://img64.imageshack.us/i/zdjcie0088m.jpg/
czy to te przewody gumowe sie maca i sprawdza czy ele.zawory sa padniete, czy nagrzewnica dziala lub czy wszystko jest ok ? jezeli tak to wszystkie sa cieple.
dodam ze jak przelacze na zimne to tez ze srodkowych kratek powietrze leci slabo (prawie wogole), slychac wiatrak ja sie obraca a powietrze ledwo ledwo leci. Czy elektrozawory kolo skrzynki z bezpiecznikami odpowiedzialne sa za otwieranie klap srodkowych kratek, szyby, i nog ?
Elektrozawory sterują przepływ cieczy , od sterowania nadmuchu jest tzw.miecz .
Przede wszystkim ,uzupełnij swój profil i wpisz z jakim silnikiem i z którego roku masz auto ,bo z twojego opisu wychodzi na filtr kabinowy ,ale te były montowane dopiero po VI 89
Węże (te dwa wchodzące do grodzi) przy włączonym ogrzewaniu powinny być ciepłe ,ale u Ciebie jest jeszcze problem z tym nawiewem
BMW 7 il silnik 3.5 R6 rok prod. 1991 automat, opcja z klima. Sterowanie nadmuchem dzila tzn. sa wolne i duze obroty rozumiem ze za to odpowiedzialny jest miecz. Znawca nie jestem ale wydaje mi sie ze filtr kabinowy jest przed calym ukladem czyli na szybe tez by powietrze nie lecialo a leci, bardzo slabo leci na srodkowe kratki (strona pasazera, strona kierowcy, i podwojna kratka na srodku).
Piszesz zapewne o intensywnym nadmuchu ,wtedy masz nadmuch tylko na szyby i nic dziwnego że mocniej dmucha (MAX obroty na wyntyl.)
Jeśli chodzi o nawiew wnętrza ,tu wpływ ma temp. wewnątrz i temp. ustawiona na pokrętle ,a jest to sterowane przez moduł ogrzewania i miecz
Wracając jeszcze do węży od el.zaworów ,na zimnym silniku wyłącz ogrzewanie (16*) włącz sinik i po paru minutach sprawdź węże ,powinny być zimne ,jeśli łapią temperaturę to el.zawory do wymiany ,proponuję jednak zmienić też filtr kabinowy
Zrobilem tak i na zimnym pochodzil pare minut i byly zimne po przejechaniu 3-4km dwa byly zimne a ten o wiekszej srednicy letni a jak wlaczylem na 28* to wszystkie trzy zrobily sie gorace.