Co do chłodzonych pojemników na napoje - o tym było i chyba jest napisane nadal w " KUPOWANIE JAK KUPIĆ BMW E65 E66 krótki poradnik i wskazówki ".
Co do chłodzonych pojemników na napoje - o tym było i chyba jest napisane nadal w " KUPOWANIE JAK KUPIĆ BMW E65 E66 krótki poradnik i wskazówki ".
Ostatnio edytowane przez Pankracy666 ; 19-02-2013 o 08:30
W tym poradniku zniknęły wszystkie zdjęcia, albo przynajmniej u mnie ich nie widać.
Zdjęcia zniknęły bo serwer jest nieaktualny, trzeba będzie je aktualizować.
Tak jak pisałem wcześniej - tunelem przechodzi rura chłodzenia do schowka i do wentylacji pasażerów z tylu i "owiewa" te otwory.
W zależności jaka temperaturę mamy ustawiona i czy nawiew schowka lub tylnych pasażerów jest aktywny - taka temperaturę w otworach będziemy lekko odczuwać.
Nie jest to zamierzona funkcja, nie jest chyba nigdzie wyszczególniona w opisach a same otwory są pasywne - jest to efekt uboczny.
Pozdrawiam, Sebek
Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
Proszę o kontakt ze mną .!
wielu producentów wpisało by to jako opcję wyposażenia ;)
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
A jak aktywować chłodzenie podłokietnika?
W schowku pod podłokietnikiem na przedniej ściance masz pokrętło, którym albo zamykasz albo otwierasz zimne powietrze. Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że chłodzenie to jest uzależnione od tego, czy kratki wentylacyjne pasażerów z tyłu są zamknięte lub otwarte. Mogę się mylić, bo jedno z drugim na logikę nie ma nic wspólnego :-)
Dobra, wiem o co chodzi :D
jeszcze temp. na pasazerów ma wpływ na temperature w podłokietniku
Zdarza się że pani potrafi mocno zagrzać pupą podłokietnik:D:D:D Inne możliwości nie przychodza mi do głowy :D