Rany markus jak nie napisałem czarno na białym to sam nie możesz z mojej wypowiedzi wyciągnąć prawidłowych wniosków? To samo tyczy się nowych oryginalnych w ASO. Może między E32 nie było takich różnic ale w E38 były, wiem jakie ja mam wyposażenie, wiem ile moje auto waży bo mam w firmie wagę 15t i widziałem golasy po lifcie, bez niczego kompletnie, bez podwójnych szyb itd. Różnica w masach aut może przekroczyć bez problemu 300kg a to wystarczy aby źle dobrana sprężyna albo ustawiła auto z prześwitem 10cm albo położyła je tak nisko, że komfort będzie denny a amor na śmietnik po kilkudziesięciu tys km. Do tego dochodzi geometria, koła która nie będzie idealna ponieważ jeden z parametrów jest nieustawialny (na szybko nie przytoczę który) i jest zależny właśnie od tego jak wysoko stoi przód auta. Nie ma paniki pod tym względem bo np. po obniżeniu zawieszenia parametr ten skrajnie łapie się w dopuszczalny, więc auto będzie jeździło zupełnie normalnie a i opony powinny ten zabieg przeżyć ;)