Interwa³y by³y co oko³o 13k km. Olej dobry LL-01. Millersa. Dosta³em cynka, ¿e w N54 wypada panewki monitorowaæ po jakim¶ przebiegu, ale postanowi³em jeszcze jeden interwa³ odczekaæ, no i siê nie uda³o ;)
Interwa³y by³y co oko³o 13k km. Olej dobry LL-01. Millersa. Dosta³em cynka, ¿e w N54 wypada panewki monitorowaæ po jakim¶ przebiegu, ale postanowi³em jeszcze jeden interwa³ odczekaæ, no i siê nie uda³o ;)
Jaki przebieg? Z jakim przebiegiem kupi³e¶ auto?
Auto kupi³em rok temu z przebiegiem 178k km. Obecnie ma 204k km.
Wtryski nie la³y do benzyny ? Sprawdza³e¶ ich prace ?
Wys³ane z mojego SM-G965F przy u¿yciu Tapatalka
by³o E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si
czyli wcze¶niej na bank przegl±dy by³y LL co 30kkm.
No to wspó³czujê. Jednak i Twoje N54 te¿ dopad³o. A nie wierzy³e¶, ¿e mojej po 108kkm by³o trzeba zmieniaæ... Zwracam uwagê i¿ przy remoncie nale¿y wymieniæ wszystkie ¶ruby aluminiowe. S± jednorazowe. Najpier dokrêcasz na moment a potem jeszcze o k±t zadany obracasz aby ¶ruba siê odkszta³ci³a plastycznie.
Jak ju¿ masz rozebrane, to sprawd¼ wa³ek wydechowy i jecho obudowê na koñcu, przy 6 cylindrze czy siê nie zaczyna zacieraæ. Piastê wa³u i zêbatkê rozrz±du koniecznie now±, w sumie najlepiej i ³añcuch te¿ zmieniæ z napinaczem. To drobne pieni±dze ksoztuje.
Masakra :/ jak widaæ w tym silniku trzeba pilnowaæ wszystkiego od wtrysków po panewki ciekawe czy po 300 tysi±cach nie bêdzie trzeba rozebraæ ca³ego silnika na przegl±d
Wszystko bêdzie sprawdzone, a rozrz±d pójdzie nowy. Ja Tobie nie wierzy³em, po Twój silnik kula³, a mój ¶miga³ do samego koñca. Zero objawów, spadków mocy itp. Nie oberwa³ mocno, wiêc powinno byæ ok. Co do rozrz±du, widzia³em, ¿e s± kompletne zestawy z napinaczami. Czyjego producenta montowa³e¶, czy bra³e¶ ORI?
Wtryski te¿ bêd± teraz sprawdzone.
Koszty czuje ze bêd± du¿e :/