@Damned ,kurcze ...uwierzysz ,że właśnie tego tematu wczoraj ravenowi szukałem przez godzinę i nie znalazłem :):):)
@Damned ,kurcze ...uwierzysz ,że właśnie tego tematu wczoraj ravenowi szukałem przez godzinę i nie znalazłem :):):)
To był chyba jedyny temat o tym hamulcu i sam wtedy byłem zdziwiony ,że tak to działa. Sam kiedyś myślałem ,ze mam coś nie halo z tym ręcznym a jednak wszystko w jak najlepszym porządku.
Nie wiem jedynie jak włączę sobie AUTO_PARK i automatycznie trzyma mi hamulec np na skrzyżowaniu to czy zaciska przednie/ tylne czy wszystkie hamulce ????
Obstawiam ,ze ręcznego wtedy nie zaciąga.
Głupie pytanie ale warto wiedzieć. Czyli stojąc na wzniesieniu na AUTO_PARK hamulce są zablokowane nie ?, a jak ruszam to sam się odblokowuje tak?, i jadąc dalej nic nie muszę wyłączać?. Dopiero przy następnym zatrzymaniu auta znowu się automatycznie blokuje? Jak powinno się używać AUTO_PARK ? i kiedy?
Auto-park włączasz w I-drive. Ja sobie ustawiłem ,że moge go włączyć gwiazdką na kierownicy. (włączam sobie kiedy mi pasuje w momencie)
Działa to tak że stajesz na światłach i nie musisz trzymać nogi na hamulcu oraz nie ślepisz światłami stopu tego za tobą. Trzymają wtedy normalne hamulce. Ręczny z tym nie ma nic wspólnego. Jak przyjeżdżasz do celu włączasz ręczny hamulec wciskasz "P" i gasisz auto. Jako ciekawostkę powiem Ci ,że ręczny faktycznie dopiero zaciąga jak wyciągniesz klucz ze stacyjki (lub po paru sekundach od zgaszenia auta lub jak byś opuścił fotel kierowcy przy zapalonym silniku. Do tego momentu trzymają hamulce zasadnicze.
Ostatnio edytowane przez miro ; 03-11-2016 o 22:05