Witam,
Mam zestaw 2 x stare sterowniki KME 6 cyl + pojedynczy reduktor KME Gold + wtryskiwacze MagicJet.
Z pocz±tku uk³ad gubi³ informacjê o wtryskach i trzeba by³o restartowaæ silnik ¿eby dalej jechaæ ale po regeneracji sterowników u producenta jest ok.
Teraz jedyny problem to wy³±czanie siê gazu i prze³±czanie na lpg w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:
- spokojna jazda z prêdko¶ci± 60-120 z minimalnie mu¶niêtym peda³em gazu
- dogonienie jakiej¶ ³ajzy
- odpuszczenie gazu do zera
- delikatne i stopniowe przyspieszenie celem ominiêcia ³ajzy i tu bach - prze³±cza na benzynê zanim zacznie przyspieszaæ
albo
- gwa³towne przyspieszenie - prze³±cza na benzynê zanim zacznie przyspieszaæ
Czasami prze³±czenie zdarza siê równie¿ przy lekkim przyspieszaniu pod górkê albo w czasie jazdy jednostajnej.
Co ciekawe, gdy po nocy rano ruszam w ¶wiat - niezale¿nie od sposobu jazdy udaje siê niekiedy i 30-60 minut jechaæ na lpg bez ¿adnych problemów (nawet do 200 km/h), potem gdy ju¿ zacznie siê wy³±czaæ to robi to co chwila w sytuacjach opisanych powy¿ej.
Po prze³±czeniu na benzynê wystarczy odczekaæ minutê i znów mo¿na do nastêpnego prze³±czenia jechaæ na lpg.
Filtry oba wymienione, na benzynie nie ma ¿adnych problemów. Reduktora nie mogê obejrzeæ bo jest zabudowany pod zderzakiem.
Wydaje mi siê, ¿e czasem czuæ gazem spod maski.
Czy poza wymian± /regeneracj± reduktora tudzie¿ sprawdzeniem pod³±czenia go do obiegu ch³odnicy macie jakie¶ pomys³y?
Z góry dziêki
VR