Nie moge wylaczyc ¶wiate³ w e65 06r. Po wylaczeniu silnika mijania gasna, a zostaja postojowki przod i tyl. Manewrowanie w³±cznikiem ¶wiatel nie pomaga w zadnej pozycji.
To jakas konkretna przypadlosc? Psuja sie te wlaczniki czy jakies moduly?
Nie moge wylaczyc ¶wiate³ w e65 06r. Po wylaczeniu silnika mijania gasna, a zostaja postojowki przod i tyl. Manewrowanie w³±cznikiem ¶wiatel nie pomaga w zadnej pozycji.
To jakas konkretna przypadlosc? Psuja sie te wlaczniki czy jakies moduly?
mo¿liwe ¿e kto¶ "wymusi³" w ustawieniach ¿e non stop sie pal±. Ma to wady i zalety. Wada taka ¿e jak chcesz posiedzieæ na parkingu niezauwa¿ony a zaleta to taka ¿e jak padnie ksenon w drodze to jako¶ bedzie ciebie widaæ na drodze.
a co ma padniety ksenon do swiecenia swiatel pozycyjnych?
bmw, to co napisa³em ma niema³e znaczenie! Poniewa¿ istnieje mozliwo¶æ tak ustawienia ¿e mo¿na ¶mia³o je¼dziæ w dzieñ a wdrodze wyj±tku, gdy padnie ¿arnik dojechaæ do domu w nocy bez nara¿ania siê na mandat. Minus ¿e na zapalonym ¶ilniku pala siê ca³y czas, nawet na tzw "0"
Skoro gizmo nie mai³ wcze¶niej tego to wyglada ¿e ma co¶ innego ni¿ ja piszê.
Ostatnio edytowane przez Roobs ; 13-03-2013 o 21:54
chyba kolega ma na mysli ze swiatla dlugie mozna zakodowac w ten sposob ze swieca sie na ile¶ tam procent mocy i mozna by ich uzyc w razie spalenia sie ksenonu.
Tutaj natomiast w tym temacie koledze swieca sie caly czas pozycyjne, czyli w przypadku przodu swieca mu sie ringi- ja tak to rozumuje. Spalony ksenon nic nie ma do swiatel pozycyjnych (ringow w przypadku bmw) i nic tu sie nie wymusza.
Co do naprawy usterki to nie mam zadnego pomyslu, po prostu sie zaciekawilem
u mnie kiedys by³o tak ,¿e pokrêt³o siê z³ama³o wewn±trz i nie mog³em w³aczyæ ¶wiate³ , a dowiedzia³em sie dopiero po rozkrêceniu bo z zewn±trz nie mo¿na by³o tego wyczuæ. Mo¿e i u Ciebie jest to przyczyn±?
bmw, w temacie napisa³ ¿e nie mo¿e wy³±czyæ mijania. Do tego w³a¶nie o tym napisa³em. Nie wszyscy bior± tak "ustawione d³ugie" za ¶wiat³a mijania a w³a¶nie za pozycyjne. Napisa³ ogólne a z moich domys³ów wskaza³em jedn± z opcji.
PS
S³owo wymusza by³o w cudzys³owiu.
Riki a mozesz mi opisac jak sie dobrac do tego calego panelu w³±cznika? Od do³u widze ze sa zatrzaski ale od gory cos mocno trzyma, tam sa ¶ruby?
Najlepiej by³oby zczytaæ b³êdy w module LM
Podobne objawy mia³em gdy by³ uszkodzony czujnik poziomowania ksenonu i robi³ zwarcie do masy linii +5V
Celem wykszta³cenia nie jest nape³nienie umys³u cz³owieka faktami; zadaniem jest nauczyæ go, jak ma u¿ywaæ umys³u do.. my¶lenia. A czêsto zdarza siê, ¿e cz³owiek lepiej umie my¶leæ, nie bêd±c krêpowany wiedz± przesz³o¶ci.
Henry Ford
Nie pomagam przez tel, chcesz co¶, jest pw, mail, gg, w ostateczno¶ci sms