Strona 22 z 29 PierwszyPierwszy ... 122021222324 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 211 do 220 z 285

Wątek: Drgania kierownicy!!miedzy 80km/h-110km/h juz nie ma co wymienic wszystko nowe!!

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    137
    BMW
    E38 M60 3.0 + LPG
    Skąd
    Zamość
    A ja zauważyłem u siebie taką przypadłość, że jak jadę do pracy rano (05.30) i jest teraz ok. -1 st. C to bicie jest ledwo wyczuwalne, jak wracam z pracy (14.00) to telepie budą niemiłosiernie (100-115 km/h)
    Kilka dni temu byłem u diagnosty, który zarzeka się, że banany wyglądają OK ale teraz to mam wątpliwości bo logika mówi: ZIMNO = SZTYWNA GUMA, CIEPŁO = TELEPIE. Dobrze rozumuje? Zanim wpakuje PLNy chciał bym mieć pewność, że to dobry trop. Myślałem już o zakupie używek ori z możliwością zwrotu, zamówie, zamontuję, przejade się i będę wiedział. Sam już nie wiem...

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2009
    Posty
    124
    BMW
    E30, E38
    Skąd
    Wlkp.
    A zwróc uwagę na drogę może w jedną stronę masz jakieś większe koleiny a w drugą nie.
    U mnie też drgania pomiędzy 80-90 kmh się pojawiają, raz mnie chce z budy wytelepać innym razem zapomnę o tym na dzień czy dwa, ale mam wrażenie że jak wracam od rodziny na jednym odcinku wali zawsze.

    Jedyne co wyłapałem w zawieszeniu po 3 poszukiwaniach na podnośniku to malutki luz na kolumnie kierowniczej na przegubie przy łączeniu z przekładnią.

    Opony zmieniłem na nowe, piastę też jedną, nic nie dało.

  3. #3
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    To ja się tu podepnę ze swoim tematem z E65 http://7er.pl/showthread.php/41563-D...-150km-h/page2 bo mam dziwne wrażenie, że powód jest ten sam. Ktoś wcześniej pisał, że u siebie zmienił łożysko i jak ręką odjął. Ja niedługo jadę na szarpaki, bo zbliża się przegląd, to sprawdzę amory. Nie wiem czy ktoś też wspominał, że drgania przy prędkości 80-90km/h, to też często objawy zużytej podpory wału.

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2009
    Posty
    124
    BMW
    E30, E38
    Skąd
    Wlkp.
    Opinie o szarpakach są różne, ale w e38 i e65 jest dość skomplikowane zawieszenie i jest obeigowa opinia że szarpaki nie dają rady go zdiagnozować póki się nie rozpada, i faktycznie u mnie nie wyszło na nich absolutnie nic.

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    306
    BMW
    740i
    Skąd
    Stargard
    ponoć żeby zobaczyć coś w zawieszeniu wielo wachaczowym trzeba rozłączyć jakieś elementy tego zawieszenia tak mi mówił kierownik pewnego warsztatu jak sie pytałem o diagnostykę zawieszenia. takie szarpaki na stacji do przeglądów to strata czasu i pieniędzy. jak się rozpada to auto na lewarku się podnosi szarpie za kolo i jak są luzy to sami widzimy czy trzeba coś robić czy nie bez jeżdżenia i nabijania komuś kabzy za opinie typu "wszystko jest ok"

  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mati-e28
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    387
    BMW
    740i 99r. 320d 00r.
    Skąd
    Malbork.pl `s-Hertogenbosch.nl
    Pomału jakieś kółko lamentowe się robi . Jeżeli wasze felgi piasty i tarcze nie maja bicia to tylko parę śrub by sprawdzić sobie samemu porządnie wahacze. Stacje diagnostyczne i majstrów z łomami w rękach darujmy już sobie bo nie jeden usłyszał to czego nie chciał. Na wyjętych wahaczach widać o co biega http://youtu.be/RkZMwq6FfFc
    Ostatnio edytowane przez mati-e28 ; 14-04-2015 o 23:09

  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    112
    BMW
    e65 745i
    Skąd
    jesteś ?
    U mnie zaczyna się coś wyjaśniać. Prawdopodobnie znam przyczynę wszystkich problemów z drganiami, z luzem na kierownicy itd.

    Auto było na podnośniku, przy ruszaniu na boki lewym kołem stuka ten wąs przy przekładni z frezem, słychać to i widać tam jest koszmarny luz. Widziałem od dołu jak ten cały wąs od przekładni ruszał się we wszystkie strony. Pytanie co dalej ? Dość duży warsztat w moim mieście stwierdził, że tego nie ogarnie bo nie potrafią a tu chodzi o skręcenie czegoś.

    Dobrze mówią ?

  8. #8
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Trzeba oddać do regeneracji, samo skręcenie śruby Ci nic nie da, bo luz ma też łożysko na wieloklinie. Można też kupić nową przekładnię :)
    pozdrawiam Bartek

  9. #9
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    112
    BMW
    e65 745i
    Skąd
    jesteś ?
    No i super, wielkie dzięki za odpowiedź. Dobrze wiedzieć, bynajmniej nie muszę szukać i wymieniać pół auta.

  10. #10
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2014
    Posty
    2,120
    BMW
    E65 3.0D
    Skąd
    Barlinek
    Cytat Zamieszczone przez hubabuba Zobacz posta
    No i super, wielkie dzięki za odpowiedź. Dobrze wiedzieć, bynajmniej nie muszę szukać i wymieniać pół auta.
    Wrazie co posiadam przekladnie w ladnym stanie.
    Pozdro.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •