Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Poka¿ wyniki od 11 do 14 z 14

W±tek: Drgaj±ca buda w zakresie prêdko¶ci 120-150km/h

  1. #11
    Zaawansowany U¿ytkownik Awatar Pawliko
    Do³±czy³
    Jul 2011
    Posty
    931
    BMW
    Audi A5 Coupe 2.7 TDI S-line
    Sk±d
    Szczecin / Gryfice
    Blog
    4
    Czyli co, drgania ust±pi³y po przerzuceniu kó³ i przykrêceniu ich z powrotem?
    Mo¿e kto¶ przez grudniow± noc na parkingu chcia³ Ci ukra¶æ ko³a, zacz±³ od jednej, sp³oszy³ siê i... nierowno dokrêci³? :D
    Jak masz ori felgi to pier¶cieni nie za³o¿ysz,bo otwór jest taki jak piasta. Wiêc musi byæ wszystko ok. Zdejmij ko³a, wypucuj piasty na b³ysk, ¿eby ¿adnego syfka nie by³o, to samo w felgach zrób. Dokrêæ ko³a, odpowiednim momentem, oczywi¶cie zacznij od zasady "na krzy¿".

  2. #12
    Vip Vip Awatar damned1
    Do³±czy³
    Apr 2014
    Posty
    4,441
    BMW
    520i, 118i
    Sk±d
    Wroc³aw
    Auto sta³o na strze¿onym, a zaraz jak tylko pojawi³y siê drgania, pojecha³em na wywa¿anie kó³, co nic nie da³o. Jest tak jak napisa³e¶, po przerzuceniu kó³ z powrotem na swoje miejsca, drgania ust±pi³y niemal w 100%. Lada dzieñ bêdê zak³ada³ letni zestaw, to wtedy siê zajmê pucowaniem piast. Oba komplety felg mam oryginalne, ale czy na 100% one s± spasowane na ciasno z piastami?

  3. #13
    Zaawansowany U¿ytkownik Awatar Pawliko
    Do³±czy³
    Jul 2011
    Posty
    931
    BMW
    Audi A5 Coupe 2.7 TDI S-line
    Sk±d
    Szczecin / Gryfice
    Blog
    4
    jak ori to musza byc spasowane, nie ma innej opcji. Ale syf na piastach moze powodowac bicia.
    By³y:
    VW Jetta A2
    Opel Astra G Caravan
    BMW E32 730i[*][*]
    VW Passat B5 Variant
    BMW E38 728iA
    BMW E39 535iA
    Audi A3 8P 2.0T++
    Audi A6 C6 2.7 TDI++ Quattro
    BMW E91 318d+
    VW Phaeton 3.2
    Astra GTC OPC Line
    Mercedes CLK W209 200K lift
    BMW E90 320dA 177KM 08'

  4. #14
    Vip Vip Awatar damned1
    Do³±czy³
    Apr 2014
    Posty
    4,441
    BMW
    520i, 118i
    Sk±d
    Wroc³aw
    Odgrzebujê temat. Po kilku akcjach z ¿onglowaniem ko³ami drgania usta³y. Jaki¶ czas temu po³apa³em siê te¿, z jakiego¶ powodu siad³ mi ty³. Podnios³em auto w INPA i o dziwo drgania powróci³y. Mia³em ostatnio te¿ wymieniane dr±¿ki i na zbie¿no¶ci (poprzednia robiona 5 miesiêcy temu po wymianie wahaczy) prawy ty³ by³ korygowany. Co mo¿e byæ przyczyn±, ¿e straci³em tam zbie¿no¶æ i czy tu nie nale¿y doszukiwaæ siê zwi±zku z drganiami?

Podobne w±tki

  1. trzêsie buda na biegu ja³owym m60b40 e38
    Przez rdboy w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 07-06-2013, 21:58
  2. buja buda na wolnych obrotach
    Przez szulcigor w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 16-02-2013, 06:53
  3. BMW E32 740iL potrzebna buda
    Przez rodzinabmw w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 15-04-2011, 22:23
  4. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 15-05-2010, 07:27

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie mo¿esz zak³adaæ nowych tematów
  • Nie mo¿esz pisaæ wiadomo¶ci
  • Nie mo¿esz dodawaæ za³±czników
  • Nie mo¿esz edytowaæ swoich postów
  •