W moim odczuciu dźwięk v12 jest zdecydowanie lepszy od v8, chociaż diesel 4.0 też fajnie brzmi.:cool:
R6 pomijam , bo to jednak niższa liga jest. A jak u was , który lepszy ?:D
Wersja do druku
W moim odczuciu dźwięk v12 jest zdecydowanie lepszy od v8, chociaż diesel 4.0 też fajnie brzmi.:cool:
R6 pomijam , bo to jednak niższa liga jest. A jak u was , który lepszy ?:D
wiadomo. v12.
Miałem 5.4, teraz mam 4.0 i zdecydowanie, bezapelacyjnie, zawsze wybiorę dźwięk V12.
V12 już przy samym rozruchu przyprawia o dreszcz emocji :D ale V8 też brzmi pięknie a i R6 całkiem rasowo.Pozdrawiam.
Gdzieś tam kiedyś widziałem, że jednak trochę osób woli v8. Czemu ? Nie mam bladego pojęcia. Dźwięk v12 jednak jest taki bardziej wyraźny , ma to coś. R6 brzmi bo brzmi, ale jakoś mnie nie urzeka.:lock1:
Może dlatego,że trochę mniej palą...mowa o 5.0 kontra 4.0 i 5.4 kontra 4.4...troszkę mniej kosztów z obsługą czyli jeden filtr powietrza a nie 2,jedna przeplywka a nie dwie,jedna pompa paliwowa a nie dwie(5.0 w E32),mniej świec,trochę lepszy dostęp pod maską a przyspieszenie i moc podobne...
V12 brzmi podobnie jak R6. V8 ma dzwiek niepotwarzalny i wole dzwiek V8.
Przy odpalaniu V12 ma specyficzny dzwiek, ale przy przyspieszeniu czy przegazowkach 750 brzmi prawie jak 728 :p
750 ma w sobie magię, chcialbym mieć 750i, ale dźwięk cywilnego 750 czy MB S600 nie powala.
Tzn wiadomo, luksusowa limuzyna nie ma w zalozeniu "warczec" wiec jest to ok, no ale dzwiek v12 nie powala ani nie powoduje gesiej skorki. Kto co lubi ;)
http://www.youtube.com/watch?v=tW0E3trmdiw 750
http://www.youtube.com/watch?v=bkUeOQunSXI 728
Dla mnie dźwięk odpalania V12 jest powalający. Żaden inny silnik BMW w tej kwestii nie ma podejścia.
Potem V12 jest trochę jak odkurzacz, super kultura pracy, ale jak go wkręcić to też nieźle brzmi. Na pewno nie zaminiłbym się na V8. Nie ma szans.
a jak dla mnie liderem jest V8 V12 ma fajne odpalenie to fakt ale potem to jak R6 chodzi zero polotu V8 z dobrym wydechem miażdży nie wierzyta zapraszam w odwiedziny posłuchać jeszcze nikt sie nie zawiódł :))) A ostatnio w sobotę właściciel e-32 750i z końcowym eisenmannem był mile zaskoczony moim wydechem :)
Szczerze? Koło pióra mi to lata czy coś jest podwójne w aucie czy nie. Koszty utrzymania V8 są, umówmy się spore, koszty utrzymania V12 są po prostu astronomiczne :P Ale same doznania dźwiękowe V12 w pełni rekompensowały mi te koszta, a gdzie tam jeszcze komfort jazdy, przyspieszenie, elastyczność... Teraz mam 4.0 V8 i jest ok, ale tęsknię za 750iL i przy pierwszej sensownej okazji znowu sobie taką sprawię. Piernicze koszta! Odpalając V12 wiem, że do życia budzi się mały potwór :D
hmm co do przyspieszenia w sobotę wciągłem 750i e-32 w manualu także luzik
a co do dźwięku jak będziesz w okolicy wstąp kawka w zestawie a potem posłuchasz dźwięku od którego skóra na jajkach cierpnie
co by nie było do V12 nic nie mam fajny piec i koszty moga być bardziej astronomiczne tam gdzie się bardziej ulepa trafi ale dźwięku seryjne 750 nie ma i tyle
U mnie w 740tce wydech jest,można to nazwać,w ori poza tym,że katy są nowe zamienniki z nierdzewki i środkowy wydech jest nówka od 750tki...i wszystkie rury z nierdzewnej stali...chodzi cicho i przyjemnie ale jak się doda gwałtownie gazu to faktycznie dźwięk super a przy porządnej redukcji nie ustępuje 750tce wcale...tylko tak jak pisałem,rozruch V12 jest okraszony niepowtarzalnym dźwiękiem...Pozdrawiam.
ja juz swój opisywałem nie buczy w żadnym przedziale obrotów a odgłosy daje 1 klasa
katy out środkowy x-pipe w zabudowie tłumika i końcowy przelot po drodze kolanka z nierdzewki, żeby nie było żadnych kątów i wycięte zwężki z wydechu ważne są też wielkości tłumików oraz końcówek
a mnie zastanawia spalanie 4.4 i 5.4 bo w przyszłym roku chce zmienić chlające w mieście 18 728 na coś z tych i ciekaw jestem czy jest jakaś ogrnomna róznica ?
ale i tak jestem przekonany bardziej na 750 V12 to jednak V12
ale mało ich w porównaniu do 740, przynajmniej tych po lifcie
dźwięk V12 przy odpalaniu bezkonkurencyjny
redukcja, gaz w podłoge V8 na +
miałem sporo aut z V8 i jak na razie najlepiej dźwiękowo wypada 4.2 w S8
E38 Alpina turbo v12 500hp
https://www.youtube.com/watch?v=XunY7hZWvuI
Lionix, masz coś niehalo z tym silnikiem. 18L Pb to spali w mieście moje 4.0. Twój silnik powinien być dużo bardziej oszczędny. Chyba że jeździsz non stop z nogą w podłodze.
~ wysłane poprzez Tapatalk
no wiecie od 3 lat tak mam to myslalem ze tak ma byc, na trasie pali 8-9-10 to niby normalnie... ostatnio sorawdzalem to grzalka sondy ale komp boschowski nie mial opcji podgladu jej pracy :/
Jeżeli chodzi o dźwięk to wg mnie:
1. V12 :rolleyes:
2. V8
Ale R6 na dobrym wydechu wcale nie jest najgorsze i też potrafi ładnie zamruczeć :p
Ps. Co do V12 turbo, to porażka...bo dźwięk nie pasuje on do charakteru E38...zwłaszcza w erze wolnossących jeszcze silników...
poza tym to nie jest subaru, żeby strzalało z wydechu...no ale jeden woli brunetki...drugi blondynki, a ja klasyki...:p
Podsumowując moje "zabytkowe" 7er z legendarną R6 jest poza konkurencją, bo jest mega cud malina.......koniec i kropka.:D:D:D:D:D