http://allegro.pl/show_item.php?item=1451265949
kupiłem sobie takie cuś. Czy będę miał jakiś problem z podłączeniem tego? Gdzie znajdę kable, żeby zamontować tą centralkę? W E32 zamki są elektryczne czy pneumatyczne?
Wersja do druku
http://allegro.pl/show_item.php?item=1451265949
kupiłem sobie takie cuś. Czy będę miał jakiś problem z podłączeniem tego? Gdzie znajdę kable, żeby zamontować tą centralkę? W E32 zamki są elektryczne czy pneumatyczne?
pod tylna kanapa masz modól i trzeba sie wpiac w dwa kable sugnałowe otwarcia i zamkniecia zamki sa elektryczne
Sterowanie dochodzi z modułu komfortu i dochodzi do siłownika, jest elektryczne. Sterowanie jest pod tylnią kanapą i za głosnikioem w nogach kierowcy. Musisz dokładnie poszukać info.
bylo to gdzies na forum po szukaj
Niestety nie moge tego znalesc... Gdzie mam szukac przewodow do ktorych mam wpiac centralke?
Witka
Podpinałem podobną do swojej ,ja mam zamontowaną koło głośnika w nogach kierowcy ,a wpinałem się w wiązkę wchodzącą w drzwi ,dokładnie nie pamiętam w które przewody ale jak będziesz zalnteresowany ,zrobię foto co i jak
Moduł sterowania centralnym zamkiem znajduje się pod tylną kanapą po stronie kierowcy. Jest to czarne pudełko z 3 kostkami (czarna/żółta/zielona). Jesli posiadasz elektryczne szyby, szyberdach lub jest to wersja Touring to możesz podłączyć też domykanie szyb i otwieranie tylnej klapy z pilota. Ja ta zrobiłem u siebie.. Jest to banalnie proste i wystarczy wiedzieć gdzie się wpinać..
Sterowniki centralnego zamka w BMW są sterowne PLUSEM. Dlatego interesuje nas rozpis ze sterowaniem plusowym. Potrzebujemy kable ze sterownika (kolory zazwyczaj standardowe ale patrz instrukcja sterownika!!)
- czerwony (zasilanie +12V dla sterownika podłączane bezpośrednio do akumulatora)
- czarny (masowy do masy auta)
- żółty (zasilanie +12V dla sterownika podłączane bezpośrednio do akumulatora)
- żółty z białym paskiem (zasilanie +12V dla sterownika podłączane bezpośrednio do akumulatora)
- biały z zielonym paskiem (sterownie zamknięciem zamków w module auta - pin 7)
- biały z czarnym paskiem (sterownie otwarciem zamków w module auta - pin 16)
- fioletowy (domykanie szyb napięciem 0,6V - czyli nie dla BMW bo tutaj potrzebujemy 12V przez 30 sek.)
- brązowy x2 (kierunkowskazy L i P podłączane pod przewody plusowe kierunkowskazów)
- pomarańczowy (dodatkowy kanał podający stałe 12V, a po wciśnięciu przycisku podający masę)
- czerwony z czarnym paskiem (na tym kanale pojawia sięchilowo 12V) tym podłączamy się w kabel szary za przyciskiem otwierania w klapie (lub w szybie jak ktoś woli) lub wlew paliwa.
- zworka lub przewód przecinamy i dzieki temu syknał zamkniecia trwa 30 sekund i domyka nam szyby i szyber..
Powyższy rozpis mówi mniej więcej jaki kabel za co odpowiada.
U mnie działa tak, że gdy wciskam zamknięcie zamka, to auto się zamyka razem z szybami i szybrem. Ponowne wciśnięcie przycisku zamykania powoduje ryglowanie.
Wciśnięcie przycisku klapy powoduje jej otwarcie.. Generalnie wszystkie funkcje sterownika z komfortem zostały wykorzystane i wszystko podłączylem sam, bo nie jest to trudne..
Przypominam: pin 7 dla zamykania, a 16 dla otwierania w żółtej kostce.
http://lh5.ggpht.com/_FlAgUmZLh3M/TO...0/IMG_5842.JPG
http://lh3.ggpht.com/_FlAgUmZLh3M/TO...0/IMG_5841.JPG
http://lh6.ggpht.com/_FlAgUmZLh3M/TO...0/IMG_5843.JPG
Kafarek czytalem to, i dupa nie moge znalesc tego modulu. Rozebralem sobie drzwi i pomalu sie wpinam. Otwieranie i zamykanie juz dziala, bede musial jeszcze pomyslec nad oryginalnym alarmem, orientujecie sie ktore to moga byc przewody w drzwiach?
kolego podłącz od razu sobie dodatkowy przekażnik i wepnij sie w przewody od czujnika klamki.Kiedy otworzysz auto z pilota automatycznie zapali ci się oświetlenie wnętrza.
Kolory kabli wychodzących z drzwi kierowcy (po zdjeciu maskownicy głośnika w nogach kierowcy):
Biały z zielonym paskiem - sygnał zamknięcia
Biały z czarnym paskiem - sygnał otwarcia
pozdro