Pokaż wyniki od 1 do 10 z 64

Wątek: 740iA - GREEN GERMAN

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Początkujący Użytkownik Awatar Michau92
    Dołączył
    Aug 2016
    Posty
    34
    BMW
    E38 740iA
    Skąd
    Warszawa

    Post 740iA - GREEN GERMAN

    Siemano :jupi:

    Przyszedł czas i na mnie aby opisać swój projekt.

    Po zaszczepieniu choroby jakiej jest BMW do tego GERMAN STYLE wypadało aby się zacząć w nią pogłębiać i stworzyć swój projekt. Zbudować jedno z wymarzonych aut.

    Wybór padł na model E38 z M60b40 pod maską. Czyli jeden z kilku słusznych motorów. Jak na limuzynę przystało z automatem.

    Ale od początku.. po sprzedaży E61 długo nie mogłem się zdecydować co kupić, w między czasie było kilka dupowozów z innymi znaczkami.. Ale choroba nie wybiera.
    Po obejrzeniu sporo ofert z Allegro i OLX nie było auta aby się nim zainteresować. Bo chwili namysłu trzeba było puścić wieści wśród znajomych. Długo nie trzeba było czekać.
    Po ustaleniu wszystkich szczegółów padła decyzja o wycieczce do Bydgoszczy. Bilet na pociąg kupiony i jazda. Po dotarciu na miejsce czekał na mnie taki o to widok :



    Była jazda próbna, dokładne oględziny no i długo to wszytko nie trwało, kupiona. 7er wraca ze mną do Grójca, aczkolwiek trochę w innym setupie, ponieważ koła styling 95 leżą w domu, tylko trzeba by je odnowić i kupić opony, ale wizja i tak była od początku inna jeśli chodzi o kwestie kół, ale o tym później.



    To może teraz trochę kwestii technicznych:

    Vehicle information
    ========================================
    VIN: WBAGF61090DG37072
    Type code: GF61
    Model: 740I (EUR)
    E-F-R series: E38
    Series: 7
    Type: LIM
    Steering: LL
    Doors: 4
    Engine: M60/2
    Displacement: 4.00
    Power: 210 (285 hp)
    Drive: HECK
    Transmission: AUT
    Paint code: 353 - ASCOTGRUEN METALLIC
    Upholstery code: N6SW - STANDARDLEDER/SC
    Prod.date: 1994-10-28
    S214 Automatic stability control (ASC+T)
    S216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC
    S245 Steering wheel column adjustment,electr.
    S302 Alarm system
    S320 Deleted, model lettering
    S354 Green windscreen, green shade band
    S401 Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
    S423 Floor mats, velours
    S428 Warning triangle and first aid kit
    S430 Interior/outside mirror with auto dip
    S438 Fine wood trim
    S441 Smoker package
    S456 Comfort seat with memory
    S494 Seat heating driver/passenger
    S500 Headl.washer system/intensive cleaning
    S508 Park Distance Control (PDC)
    S522 Xenon Light
    S534 Automatic air conditioning
    S609 Navigation system, Professional
    S629 Car telephone (GSM) w card reader, front
    L801 National version Germany/Austria

    Jak na E38 nie ma tragedii w wyposażeniu aczkolwiek brakuje kilku bajerów. W najbliższym czasie brakujące rzeczy dla mnie na pewno znajdą miejsce w wyposażeniu auta.

    Z fajniejszych rzeczy na pokładzie siedzi oryginalna skórzana deska rozdzielcza wraz ze skórzanym tunelem środkowym





    Navi 4:3



    W nowym domu :)



    Udało się odwiedzić super imprezę zorganizowaną przez BMW Klub Warszawa, mianowicie Przebudzenie Mocy 3.

    7er pojechało z odpowiednią obstawą.









    W między czasie udało się spotkać mniejszą koleżankę



    Przejdźmy teraz do kwesti budowania Green Germana. Założenie jest jedno, nisko, szeroko, głośno i ciemno ( z moim kolorem będzie trudno ale może jakoś to przejdzie :P )

    Auto obecnie stoi u lakiernika, wreszcie doczekało się swojej kolejki na wjazd na halę.
    Będzie nowa maska – stara miała na sobie sporo kitu i dziwną powłokę lakierniczą bliżej nie ustaloną nazwę - po oderwaniu kawałka lakieru można było tym wywijać w każdą stronę i nie pękało, jak taka sztywniejsza guma – obstawiam jakiś plastidip bądź coś pochodnego.
    Klapa tył – wiadomo jak w tych model praktycznie jej nie było, dodatkowo wleci bledna USA.
    Przy okazji trzeba poprawić dokładkę, tylni zderzak, progi, porobić kilka zaprawek i zabezpieczyć spód auta.
    Wylatuje chrom a jego miejsce zajmie najlepsze rozwiązanie czyli Shadow Line.

    Po wszystkich tych zabiegach auto trafi na korektę całego lakieru wraz zabezpieczeniem – naturalny wosk bądź ceramika, kwestia co doradzą chłopaki aby lakier rzucał na kolana :rotfl:

    Potem zaplanowana jest kwestia mechaniczna ( może powinno być odwrotnie, aczkolwiek terminy inaczej się zgrały niż miały, bardzo długi przestój u lakiernika)

    Z mechaniki plan jest następujący:
    - podstawowe rzeczy jak oleje, filtry,
    - hamulce : tarcze Zimmerman Sport –nawiercane i nacinane + klocki Zimmerman Sport (przód +tył)
    - filtr powietrza K&N - tego chyba nie trzeba przedstawiać
    - doprowadzenie zimnego powietrza do ww filtra + odgrodzenie puszki od silnika aby się nie nagrzewało niepotrzebnie
    - zaprowadzić porządek pod maską, pochować to co się da + wyczyszczenie komory, pomalowanie pokrywy zaworów oraz na dopięcie wszystkiego rozpórka na przednie kielichy
    - zawieszenie – nowe końcówki, drążki no i gwint, musi być nisko i twardo, rozważam nad customem specjalnie pod E38 bądź ISC Rancing – niestety do E38 jest mało gwintów, trzeba kombinować i brać co jest. Przód oczywiście razem z camber plate + tył customowy camber aby położyć pare stopni tylnie koło ;)
    - wydech - trzeba wydobyć dźwięk V8-ki - końcowe przelotowe + x-pipe i zobaczymy jaki efekt to da.
    - Navi 16:9 + czytnik MK4 + wygłuszenie drzwi, całego bagażnika + nowe nagłośnienie + subwoofer w podłokietnik
    - Kiera serducho m pakietowe z multifunkcją i obługą telefonu
    - Kontury na przód
    - jak się uda znaleźć w dobrej kasie to czarny Mpakietowy sufit
    - zmiana blatu szyberdachu na szklany
    - dorzucenie tylniej półki z roletą wraz z trzecim stopem i szyba pod to ;)
    - przycienienie wszystkich szyb na nowo
    - przednie lampy Black Hella + krzyże + pomarańczowy kierunek – zobczę jak się to zgra do koloru budy i BH
    - tylnie poliftowe lampy z pomarańczowym kierunkiem
    - koło 2TLG lub 3TLG żeby nie było wstydu :P
    Pewnie o czymś zapomniałem, ale na bieżąco będę uzupełniał.
    Z zamierzonych modyfikacji ostatnimi czasy udało się ogarnąć przednie lampy w Auto Dream u Grabola – nikomu nie trzeba przedstawiać człowieka – oczywiście gorąco polecam!

    Przed




    Po zabiegu GRABOLA :





    Teraz musze się wziąć do roboty aby reszta lamp nie odstawała , trzeba spolerować :lol2:

    Porównanie, stare i nowe - różnica widoczna gołym okiem :





    Blenda na tył USA 8-)



    Znaczki :rotfl:



    Na razie tyle, na bieżąco będę się z Wami dzielił z postępów prac.

    Plan jest aby wyjechać na wiosnę 2018 roku. Trzymajcie kciuki :P
    Ostatnio edytowane przez Michau92 ; 13-12-2017 o 11:50

Podobne wątki

  1. [karoseria] e38 german style
    Przez Husarz w dziale TUNING
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 31-10-2015, 20:20
  2. [E32] Czarny long w german stylu :)
    Przez GRABS w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 100
    Ostatni post / autor: 30-01-2014, 15:31
  3. Hana2000 (Green) za duże do 5.4...?
    Przez Michal750 w dziale LPG / CNG
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 14-03-2012, 19:17
  4. Kody wyposazenia BMW - German
    Przez Greg38 w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 04-11-2009, 20:45

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •