No ja w³a¶nie tak zrozumia³em, ¿e to w FL s± tak drogie wtryski. Faktycznie jest na odwrót.
No ja w³a¶nie tak zrozumia³em, ¿e to w FL s± tak drogie wtryski. Faktycznie jest na odwrót.
LCI co oznacza? cykl ¿ycia produktu? Chwyt marketingowy?
Czemu taka ró¿nica w cenie wtrysków czy¿by ca³kiem nowy system zasilania? Ale, ¿e co nowszy, tañszy, gorszy?
Ciekawe czy te¿ padaj± te silniki czy s± ju¿ trwa³e. CHocia¿ w temacie jest jeden z 2011r z padniêtym motorem
LCI - LIFE CYCLE IMPULSE. Z tego co przegl±dam schematy, to tak budowa szyny wtryskowej jest mocno inna w przedlifcie i polifcie. Dodatkowo wygl±da na to, ¿e przedlifty i polifty by³y produkowane jednocze¶nie znacznie d³u¿ej ni¿ np mia³o to miejsce w modelu E65. Mo¿na znale¼æ przedlifta z 2012 i polifta z 2011 ;)
Dok³adnie kolego,znajomy co mocno siedzi w naprawach bmw ma 3 F-ki. 750 z 2009 i 550 jedn± z 2010 i 2014.Mówi ¿e ta z 14 roku to ju¿ ca³kiem inny motor i wolny od wad.
by³o E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si
W serii G 750 wtrysk kosztuje tyle samo co w F w wadliwym motorze, ciekawe co oprócz ceny maj± wspólnego jeszcze :)
Znajomy ma wypo¿yczalnie aut luksusowych i mówi³ mi dzisiaj, ¿e ci±gle wtryski mu wymieniali w 750 f
Anatol - bez komentarza ...
Temat otwarty do dyskusji i wymiany zdañ ...
Pozdrawiam, Sebek
Masz pytanie lub problem odno¶nie funkcjonowania forum, wspó³pracy ...
Proszê o kontakt ze mn± .!